بازار خرید روفرشی 9 متری شیک

بازار خرید روفرشی 9 متری شیک


با توجه به اینکه روفرشی ها از قیمت نسبتا پایینی برخوردار هستند، عمده ی افراد جامعه توان خرید آن را دارند. به همین خاطر بسیاری از تاجران اقدام به وارد کردن محصولات خارجی کرده اند. چراکه کیفیت کار های ایرانی نیز همسان با کار های خارجی بوده است. روفرشی در ابعاد و سایزهای مختلف و به طور مشابه با فرش های ماشینی و دستبافت موجود در بازار، تولید می شود. یکی از انواع روفرشی، روفرشی 9 متری شیک است که طرفداران خاص خود را دارد. امروزه شرکت های زیادی این محصول را تولید و به بازار عرضه می کنند. از این رو بازار خرید روفرشی 9 متری شیک رو به رشد است.

روفرشی ابریشمی

رنگبندی روفرشی 9متری

همه ی ما تصوراتی که از روفرشی ها داریم، این است که پارچه ای با بافت درشت که یا ساده باشد یا نقش و نگارهای معمولی روی آن نقش خورده باشد. لیکن امروزه مدل های متنوعی به بازار آمده اند که علاوه بر نقش و نگارهای پیچیده، دارای بافت ریز و لطیفی هستند. این محصولات همچنین از نظر جنس و رنگبندی هم انواع مختلفی دارند. و نیز از نظر شکل ظاهری، کیفیت، الیاف تولیدی و انواع مختلفی دارند. تنوع طرح، رنگ، قیمت و کیفیت با هدف افزایش میزان فروش و رضایت مشتریان با سلیقه های مختلف از سوی تولیدکنندگان صورت می گیرد.

انواع روفرشی موجود در بازار بر اساس الیاف تولیدی را می توان در گروه های زیر طبقه بندی نمود: روفرشی اکریلیک، روفرشی مخمل، روفرشی ابریشمی ،روفرشی حوله ای با طرح برجسته هنگام خرید روفرشی، سعی کنید طرح و نقش و رنگ زیبایی را انتخاب نمایید. هر کدام از این محصولات ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال روفرشی مخمل دارای سطح برجسته تری نسبت به مدل های ابریشمی است. دلیل این امر استفاده از نخ های پنبه ای و مخملی در فرآیند بافت و تولید آن می باشد. در این میان یکی از مدل های جدید و پر طرفدار موجود در بازار انواع روفرشی کاوردار است که تمامی سطح فرش شما را پوشش می دهد. این روفرشی دارای کش سرتاسری در هر چهار طرف بوده، که از لیز خوردن و جمع شدن آن جلوگیری می کند.

 لینک زیر مربوط به خرید روفرشی کشدار ضد آب نانو ایرانی و ترک جدید است.

https://roofarshisazan.ir/buy-a-new-iranian-and-turkish-nano-waterproof-stretch-carpet

روفرشی 9 متری

تولید کنندگان روفرشی شیک

روفرشی کشدار شیک در حال حاضر توسط نساجی‌ها و تولیدی های متعددی در ایران تولید می‌شود. تولیدی های روفرشی کشدار، این محصول را در مدل‌های متنوع و با رنگ‌بندی متفاوت، عرضه می کنند.

روفرشی‌ طرح ابریشم یکی از مدل‌های زیبا و باکیفیت روفرشی است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. از این‌ رو می‌توان این روفرشی ها را به‌صورت عمده از تولید کنندگان خریداری کرده و از آن‌ ها برای صادرات نیز استفاده کرد. روفرشی کشدار ترک از دیگر انواع روفرشی است که متقاضی خود را دارا می باشد.

قیمت عمده روفرشی کشدار ترک 9 متری در لینک زیر آورده شده است:

https://rofarshitork.com/قیمت-عمده-روفرشی-ترک-کشدار-۹-متری

تولید کنندگان روفرشی شیک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما