توزیع روفرشی کشدار یزد صادراتی

توزیع روفرشی کشدار یزد صادراتی


روفرشی کشدار یزد از محصولاتی است که متقاضیان زیادی دارد واز کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است و ظاهری خارق العاده و شگفت انگیز دارد. توزیع روفرشی کشدار یزد صادراتی امروزه با رشد چشمگیری مواجه بوده است زیرا توزیع کنندگان این محصول برترین و خاص ترین محصولات را به طور عمده و کلی از طریق سایت اینترنتی معتبر با اعمال قیمت های رقابتی و باورنکردنی با ارائه ضمانت در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند. شرکت تولیدی کیاپوش نیز این روفرشی را در بهترین کیفیت تولید و به صورت سراسری به ارسال آن می پردازد.

توزیع روفرشی کشدار یزد صادراتی

خصوصیات روفرشی کشدار کیاپوش

چگونه روفرشی ترک کشدار بخریم؟

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیست.
از مهمترین معایب آن جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانم ها می باشد و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

بافت تاری حلقوی

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

همچنین روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شسته شدن با مواد شوینده حتی در ماشین لیاسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

بافت تاری حلقوی

قیمت فروش روفرشی کشدار یزد

قیمت روفرشی کشدار تحت تأثیر دو عامل ابعاد و کیفیت می باشد. این محصول از طریق وب سایت اینترنتی معتبر با ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش و در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت الکترونیکی به صورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان تمام نقاط کشور قرار می‌گیرد. در این وبسایت مشخصات کامل روفرشی همچون قیمت و انواع طرح های آن قابل مشاهده هستند و خریدار به راحتی می تواند از میان آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند.

فروشندگان این محصول یگانه هدفشان رفع نیازهای مشتریان با پرداخت هزینه های اندک و در اسرع وقت می‌باشد و در این زمینه موفقیت های زیادی کسب نموده اند و توانسته اند برگ زرینی را در پرونده خود ثبت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما