تولیدی معتبر روفرشی ضد حساسیت ایرانی

تولیدی معتبر روفرشی ضد حساسیت ایرانی


روفرشی ضد حساسیت، یکی از نمونه های بسیار پرکاربرد و مفید برای استفاده در مکان های مختلف به شمار می آید. شرکت کیاپوش به عنوان تولیدی معتبر روفرشی ضد حساسیت ایرانی، آن را به وسیله بهترین مواد اولیه و تحت استانداردهای مناسبی تولید نموده و سپس آن را با قیمتی استثنایی در اختیار افراد در تمامی نقاط قرار می دهد. خوشبختانه این فرایند موجب شده که بخشی از نیاز افراد در این زمینه به خوبی فراهم شود.

روفرشی کشدار

 

اطلاعاتی درمورد روفرشی ضد حساسیت ایرانی

روفرشی ضد حساسیت یکی از گزینه های مورد پسند و بسیار کارآمدی برای افراد محسوب می شود. این کالا علی رقم زیبایی و جذابیتی که به فضای مورد نظر می بخشد همواره دارای کارایی فوق العاده بالایی در منازل و… در مدت زمان طولانی نیز می باشد. استفاده از این روفرشی نرم و لطیف موجب می شود که حفظ و نگهداری از انواع فرش ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. این کالا از بروز هر گونه آسیب به فرش به خوبی جلوگیری می نماید. در عین حال، تنوع رنگ و مدل های جذاب آن یک دکوراسیون زیبایی را برای منازل به ارمغان می آورد.

روفرشی های تولیدی کیاپوش تحت شرایط ویژه ای تولید می شوند و دارای جنس بسیار درجه یک و مرغوبی هستند که همواره در برابر هر نوع ضربه ، رطوبت و… دارای دوام بسیار بالایی هستند.

همچنین نوع الیافی که در تولید انواع این محصولات بکار می رود، از لحاظ کیفی در درجه بسیار بالایی قرار دارد. به طوریکه در حین استفاده و اثر تماس آن با بدن، هیچ گونه حساسیت و حس ناخوشایندی را برای پوست افراد ایجاد نمی کند.

نوع بافت روفرشی کیاپوش

روفرشی کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، به هیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد. ازخصوصیات جنس اعلی پورشه کیاپوش این است که با کار دهی بالای ۱۵ سال با ضمانت، بدون آبرفت، رنگ ثابت، براحتی قابل جاروبرقی کشیدن، و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی می باشد.

لینک تولید انواع روفرشی کشدار ایرانی: تولید روفرشی ایرانی

روفرشی ضد حساسیت

قیمت انواع روفرشی ضد حساسیت

قیمت انواع روفرشی ضد حساسیت

روفرشی ضد حساسیت به دلیل قابلیت ها و مصارف بسیاری که در فعالیت های مختلف به خود اختصاص داده است، مورد خرید و استقبال عده کثیری از افراد واقع می باشد. همواره خرید آن در کشور رشد و رونق بسیاری را به همراه داشته است. از این رو، این محصولات در کیفیت ها و قیمت های مختلفی در سراسر کشور به فروش می رسد. همواره عوامل متعددی از جمله: نحوه خرید و فروش آن، میزان جنس و کیفیت، طرح، رنگ ، ابعاد، برند، مدل و… می تواند بر روی تعیین قیمت روفرشی تاثیرات مثبت فراوانی را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، خرید انواع روفرشی به صورت مستقیم و عمده، یکی از روش های بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود که موجب کاهش قیمت نهایی این محصولات می باشد. همواره افراد با قیمتی ارزان تر می توانند این روفرشی را خریداری نمایند.

همچنین فروش این محصول درجه یک به صورت اینترنتی، یکی دیگر از راه هایی است که شرایط خوبی را برای افراد فراهم می نماید. افراد در هر نقطه از کشور که هستند، می توانند این روفرشی درجه یک را با قیمتی ویژه، به راحتی سفارش نمایند.

سایت خرید اینترنتی کیاپوش: kiaposh.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما