تولید انواع روفرشی ترک اصفهان

تولید انواع روفرشی ترک اصفهان دارای رنگ و طرح های گوناگون می باشد که این محصول تولید شده از کشور ترکیه می باشد و توسط نمایندگی های موجود در شهر اصفهان خریداری و تهیه می شوند که در اندازه های گوناگون موجود هستند و و درو تا دور این رو فرشی ها با کش محکم دوخته شده تا با استفاده از آن ها دچار مشکل نشوید و از زیبایی آن لذت ببرید، این رو فرشی به دلیل گرانی مواد به کار رفته در آن و وجود تحریم ها در ایران تولید نمی شود.

تولید انواع روفرشی ترک اصفهان

کیفیت روفرشی ترک اصفهان

کیفیت روفرشی ترک اصفهان کیفیت روفرشی ترک اصفهان بسیار بالا است زیرا از پارچه و جنس مخمل و ابریشم تولید شده است و در ابعاد ۶ ,۹ ,۱۲ متری موجود هستند، قیمت آن ها با توجه به سایز تغییر می کند هر چه بزرگتر باشند قیمت گران تر می شود، دارای طرح و رنگ های بسیاری می باشند که در نوع طرح فانتزی و یا سه بعدی نیز موجود می باشند که بسیار زیبا و شیک هستند.

این رو فرشی ها سطحی نرم و لطیف دارند و وزن آن ها بسیار سبک است و قابل شستشو می باشند، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و مصرف کنندگان زیادی از آن برای روفرشی منزل خود آن را تهیه می کنند، بدون پرز می باشند و بیشتر به منظور جلوگیری از لکه و کثیفی از آن ها به روی فرش استفاده می کنند که بدون ایجاد آلرژی و حساسیت می باشند.

روفرشی ترک صادراتی به صورت عمده و با قیمت ارزانتری وجود دارند که آن ها نیز دارای کیفیت مناسبی هستند، به عنوان کاور فرش ها به کار می روند و از جدید ترین نوع می باشند، مشتریان زیادی برای خرید آن وجود دارند.

شرکت تولیدی روفرشی ترک در اصفهان

شرکت تولیدی روفرشی ترک در اصفهان شرکت تولیدی روفرشی ترک در اصفهان آن را به صورت عمده و تکی به تمام نقاط ایران تولید می کنند و از جنس با کیفیت و درجه یک استفاده می کنند تا نهایت رضایت را از این محصول تولیدی به دست آورد و تقاضای درخواستی خود را از این روفرشی های کاربردی و با ارزش بالا ببرد و سود بیشتری را کسب کنند و سبب کسب و کار و درآمد زایی بیشتری شود.

می توانید با درخواست اینترنتی این محصول را از شرکت تولیدی خریداری کنید و در مدت زمان کوتاهی آن را دریافت کنید که این شرکت ها بهترین و مرغوبترین نوع روفرشی ترک را در معرض فروش برای مصرف کنندگان قرار می دهند و حتی این شرکت تولیدی بدون واسطه و به صورت مستقیم این روفرشی جذاب را با قیمت اندکی به فروش می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما