خرید انواع کاور فرش ۶ متری

خرید انواع کاور فرش ۶ متری


استفاده از کاور فرش یا همان روفرشی به وسیله ایرانیان از زمان‌ های گذشته مرسوم بوده است. افراد برای محافظت فرش های خود در برابر کثیفی و آلودگی و نیز تابش مستقیم نور خورشید از کاور فرش استفاده می کردند. به خصوص کاور فرش های کشدار که دیگر نیازی به صاف کردن ندارند. همچنین این کاور ها سبک، قابل حمل و قابل شستشو هستند. مشتریان برای خرید انواع کاور فرش ۶ متری علاوه بر مراجعه حضوری  به مرکز پخش تولیدی کیاپوش می ‌توانند به وب سایت های معتبر کیاپوش مراجعه و این محصول را به صورت غیر حضوری و آنلاین خریداری نمایند.

 

توضیحاتی درباره کاور فرش کشدار کیاپوش

توضیحاتی درباره کاور فرش کشدار

همانطور که در ابتدای مطلب هم به آن اشاره کردیم، استفاده از کاور فرش یا همان روفرشی در بین ایرانیان سالیان طولانی است که رواج دارد. خانم های ایرانی برای محافظت از فرش های خود از کاور فرش استفاده می ‌کنند. یکی از مشکلات رایج روفرشی ها، و حتی روفرشی های کشدار موجود در بازار جمع شدن و چروک شدن آنها در حین استفاده و تردد افراد بر روی آنها می باشد. بسیاری از افراد به دلیل این موضوع اقدام به جمع کردن روفرشی های خود و عدم استفاده مجدد از آنها می کردند.  چراکه روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند (حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندارد هم نصب شود.

اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد. این امر موجب شد تا افراد تمایل بسیار بالایی برای خرید و استفاده از این کاورها پیدا کنند. این روفرشی ها با پوشش دادن تمام بخش‌های فرش به صورت کامل منجر به ایجاد یک سطح بسیار صاف و مرتب بر روی فرش می شوند.  به دلیل اینکه طرح های این کاور ها بسیار شیک و زیبا می باشد، در دکوراسیون داخلی فضا تغییرات مثبتی به وجود خواهند آورد.

روفرشی 6 متری کشدار

کاور فرش ترک

این کاورها متناسب با ابعاد مختلف فرش ها دوخته می شوند. شرکت تولیدی کیاپوش آنها را در ابعاد مختلفی برای فرش های ۶ و ۱۲ متری و… و حتی فرشهای ۴ متری تولید می کند. ناگفته نماند که شرکت تولیدی کیاپوش علاوه بر کاور فرش می تواند پرده و رومیزی و روبالشی و … نیز طبق سلیقه مشتریان و طرح مورد نظر آن ها تولید کند.

لازم به ذکر است که در گذشته کار تولید این روفرشی ها تنها در کشور ترکیه انجام می ‌شد. اما در حال حاضر نمونه مشابه آن در ایران نیز تولید می شود. منتها روفرشی های ترک موجود در بازار کیفیت متفاوتی دارند. زیرا وارد کنندگان برای کاهش هزینه های گمرکی جنس نامرغوب را به عنوان ترک روانه ی بازار می کنند. شرکت تولیدی کیاپوش نخ آن را از ترکیه وارد کرده و خود به تولید روفرشی اقدام می کند. که با جنس ترک اصل برایری می کند. حتی از آن بادوام تر و دارای ضمانت 15 ساله است.

فروشنده انواع کاور فرش ۶ متری ایرانی

فروشنده انواع کاور فرش ۶ متری ایرانی

وب سایت ما  با فروش کاور فرش در طرح ها و رنگ های مختلف موجب شده تا مشتریان تنوع بی نظیری از انواع مختلف روفرشی را پیش روی خود داشته باشند. همچنین بتوانند کاوری را که با سلیقه و دکوراسیون داخلی منزلشان تناسب و هماهنگی بیشتری دارد را خریداری نمایند.
جنس این کاور ها از جنس پارچه مخمل پورشه (که بسیار با کیفیت است) و یا مخمل شانل(که کیفیت چندانی ندارد و ارزان قیمت است) از ظاهر بسیار شیکی برخوردار می باشد. مشتریان می توانند با خرید و استفاده از این کاورها، به منازلشان رنگ و رویی جدیدی ببخشند. جهت ثبت سفارش می توانید از همین وب سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما