خرید عمده روفرشی ترک کشدار کرج

خرید عمده روفرشی ترک کشدار کرج


با گذشت زمان و پیشرفت نیاز های بشر روفرشی های کشدار مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. برای خرید عمده روفرشی ترک کشدار کرج می توانید از تیم تولید کیاپوش راهنمایی بگیرید. چرا که روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی هستند. به این دلیل که واردکنندگان کالا برای اینکه هزینه های گمرکی را کاهش دهند، اجناس نامرغوب و بی کیفیتی وارد کشور و روانه بازار می کنند. اما تولیدی کیاپوش با استفاده از نخ مرغوب و باکیفیت خارجی به تولید روفرشی کشدار می پردازد. سپس طرح چاچی را بر آن چاپ می زند. به این ترتیب محصول نهایی کیفیت بسیار بالایی دارد که حتی متراکم تر و دارای ضخامت بیشتری نسبت به جنس ترک می باشد.

خرید عمده روفرشی مخمل

 

همه چیز درباره روفرشی ترک کشدار در کرج

روفرشی ها یکی از اشیا بسیار مهم برای حفاظت و پوشاندن فرش ها هستند. در گذشته روفرشی ها طرح ورنگ های مختصری داشت و اکثرا همگی شبیه به هم تولید و بافت می شدند. اما با گذشت زمان و تغییر سلیقه مردم نوع جدیدی از رو فرشی های کشدار در طرح های متنوع به بازار عرضه شد که خیلی زود جای خود را در بیشتر خانه ها باز کرد.

روفرشی کشدار احتمالا این سوال را برای شما بوجود خواهد آورد که دقیقا معنی کشدار چیست؟ روفرشی های کشدار به روفرشی هایی می گویند که در اطراف آن کش های مخفی دوخت می شود که با کیپ شدن و قرار گرفتن در زیر فرش دور تا دور آن را فرا می گیرد. در این صورت روفرشی جمع نمی‌شود، سر نمی‌خورد و جارو کشی آن راحت است، نمای فرش را بهم نمی زند زیرا در سایز های مختلف و سایز سفارشی شما دوخت می شود و کل فرش را در بر می‌گیرد.

اما بهتر است بدانید روفرشی های کشدار موجود در بازار تنها یک دور دوزی ساده دارند. چراکه می خواهند بر هر فرشی حتی غیر استاندارد هم نصب شود. این نوع دوخت معایب زیادی به همراه دارد. زیرا باز هم نیاز به صاف کردن دارد. زیرا روی 90 درصد فرش ها جابجایی دارد. این خود باعث دردسر برای خانم ها می شود.

روفرشی کشدار کیاپوش

چه چیزی روفرشی های کشدار کیاپوش را متمایز می کند؟

اما شرکت تولیدی کیاپوش دوخت منحصر به فردی را بکار می بندد، که این مشکل را برطرف کند. در این نوع دوخت به جای کش در زیر روفرشی نوار های قابل تنظیمی قرار می دهد. این نوار ها جابجایی روفرشی را بر روی فرش کنترل می کنند. بدین ترتیب روفرشی ایستایی چشم گیری بر روی فرش خواهد داشت.

روفرشی های کشدار کیاپوش در دو جنس مخمل ابریشم یا پورش و مخمل شانل تولید می شوند. اما بهترین جنس مناسب روفرشی مخمل پورشه یا همان مخمل ابریشم است. چراکه بافت این روفرشی متشکل از سه نخ و از نوع تاری حلقوی می باشد. به همین دلیل اگر پارچه از قسمتی قیچی بخورد تارو پود آن از هم جدا نمی شود. این بیانگر استحکام بالای این پارچه است. این پارچه سبک و نازک است و قابل حمل آسان است. در عین نازکی دارای تراکم بیشتری نسبت به جنس ترک است و حتی ضخامت بیشتری هم دارد. دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه های شانل می باشد. بدون آبرفت و دارای رنگ ثابت و قابل شستشو در ماشین لباسشویی خانگی می باشد.

موارد استفاده روفرشی کشدار

اگر به عنوان یک تازه عروس مشغول مطالعه این مطلب هستید؟ یا مادر یک کودک نوپای پر جنب وجوش هستید؟ برای محافظت فرشتان از آلودگی های مختلف مانند ریختن خوراکی، مایعات و رنگ روی فرش، دیر تر کثیف شدن فرش هایی با رنگ روشن، خرید رو فرشی ترک از واجبات منزل شماست.

اگر فرش هایتان کهنه و قدیمی و به اصطلاح نخ نما هستند و هزینه تغییر آنها بسیار گران در می آید. می توانید ازین رو فرشی ها برای پوشاندن کامل فرش ها استفاده کنید. همچنین اگر فرش هایتان در معرض شدید نور آفتاب قرار دارند برای جلوگیری از رنگ پریدگی آنها روفرشی ترک کشدار کیاپوش یک گزینه مناسب است.

روفرشی شانل

جنس مخمل شانل پرز زیادی در سطح دارد. البته این پرز عاریتی می باشد و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل که نام های دیگری از جمله مخمل فشرده یا مخمل دورو را نیز دارد دو نخ و از نوع بافت تارپودی می باشد. اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود براحتی از هم جدا می شوند مثل همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

فروش مستقیم روفرشی کشدار کرج

روفرشی کیاپوش

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار برجسته و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیوش از طریق سایت حاضر می توانند یا کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما