خرید فوق العاده روفرشی کشدار ۶ متری

خرید فوق العاده روفرشی کشدار ۶ متری


روفرشی کشدار 6 متری با توجه به زندگی آپارتمانی امروزه متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده است. به خصوص خانواده هایی که کودک دارند. برای اتاق کودکشان این روفرشی را در طرح های کودکانه خرید می کنند. برای خرید فوق العاده روفرشی کشدار ۶ متری در سراسر کشور می توانید، سفارش خود را به کارشناسان تولیدی کیاپوش بدهید. بهتر است در نظر داشته باشید روفرشی های کشدار موجود در بازار به علت اینکه می خواهند بر هر فرشی(حتی غیر استاندارد) نصب شود تنها یک دور دوزی ساده دارند. به همین دلیل است که گاها از روفرشی هایی که از بازار خریداری می کنید رضایت چندانی ندارید. چون آن ها ایستایی خوبی بر روی فرش ندارند و دائما نیاز به صاف کردن دارند.

شرکت تولیدی کیاپوش برای رفع این مشکل دوخت جدیدی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوارها به ثابت ماندن روفرشی بر روی فرش کمک زیادی می کنند.

برای ارتباط با کارشناسان تیم کیاپوش می توانید به قسمت تماس باما در سایت حاضر مراجعه کنید.

خرید فوق العاده روفرشی کشدار کیاپوش

 

خصوصیات روفرشی کشدار کیاپوش

خرید فوق العاده روفرشی کشدار

همان طور که می دانید فرش ها بر اثر عوامل مختلفی کثیف و یا خراب می شوند. حفظ و نگهداری از فرش ها به دلیل گران بودن و باارزش بودن  بسیار حائز اهمیت است. معمولأ ریختن مواد غذایی، جا به جا کردن وسایل و یا دوییدن بچه ها و کودکان، تابش نور مستقیم خورشید به فرش ها و بسیاری از موارد دیگر می توانند به فرش ها آسیب برسانند. به همین دلیل استفاده از محصولی که تا حد زیادی این آسیب ها را به حداقل برساند، ضروری است.

روفرشی کشدار کیاپوش بهترین گزینه برای فرش ها می باشد و به دلیل طرح های مختلفی که دارد، زیبایی خانه را دوچندان می کند. به دلیل ساخت هوشمندانه ای که دارد و وجود کش و نوارها، به راحتی بر روی فرش قرار می گیرد و نیازی به صاف کردن ندارد.

کدام جنس برای روفرشی مناسب است؟

شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه یا همان مخمل ابریشم را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی  بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که بیان شد مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

خرید فوق العاده روفرشی کشدار

نحوه خرید روفرشی کشدار ۶ متری

امروزه بسیاری از محصولات به صورت اینترنتی به فروش می رسد. امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب، تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار 6متری، 9متری، 12 متری و… و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی می توانند از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما