خرید مستقیم روفرشی ارزان

خرید مستقیم روفرشی ارزان


خرید مستقیم روفرشی ارزان عموما در قالب عمده و در تعداد زیاد صورت می گیرد. طرح های مختلف این محصول و همچنین رنگ بندی گوناگون آن، انتخاب را برای خریدار راحت تر می کند. بدین ترتیب می توان با آسودگی از طرح های مختلف آن به صورت عمده خریداری نمود. قیمت گذاری این محصول براساس کیفیت و طرح و ابعاد محصول متفاوت می باشد‌. لذا تولید کنندگان می توانند کیفیت، جنس، ابعاد و طرح های مختلفی را جهت توان خرید تمامی اقشار جامعه در نظر داشته باشند.

 

 

مشخصات بهترین روفرشی ارزان

 

امروزه به علل مختلفی مانند افزایش قیمت فرش های ماشینی و دستباف، چرکی شدن فرش در طول زمان و … عموما خانوارها به خرید روفرشی تمایل پیدا کرده اند. روفرشی های مختلفی در سطح بازار داخلی یافت می شود که با داشتن طرح و جنس مخالف عموما از تقاضای مناسبی از سوی خریدار مواجه هستند.

لینک زیر مربوط به روفرشی ترمه کشدار و توزیع مستقیم آن است:

https://roofarshisazan.ir/توزیع-مستقیم-روفرشی-ترمه-کشدار

اطلاع از مشخصات بهترین روفرشی ارزان یک امتیاز ویژه برای خریدار می باشد. تا بدین ترتیب بتواند با پرداخت هزینه ای کمتر از کیفیت بالای این محصول برخوردار گردد. روفرشی هایی که عموما میزان کیفیت بالاتری را از دیگر روفرشی ها دارند از ویژگی های خاصی برخوردارند که می تواند به قرار زیر باشند:

  • دارای ضخامت مناسبی باشند: ضخامت مناسب این محصول می تواند استفاده را برای مصرف کننده راحت تر نماید. به طوریکه با کمترین زحمت اقدام به پهن و جمع کردن این محصول روی فرش نموده و عمل تکاندن یا شستن را انجام دهد.
  • دارای کش باشد: امروزه بیشتر روفرشی ها جهت سر نخوردن از روی فرش عموما از چهار طرف دارای کش مخصوصی هستند. این کش ها در زیر فرش قرار می گیرند و مانع از تکان خوردن محصول بر اثر رفت و آمد می گردند.
  • دارای تراکم بالا باشد: تراکم بیشتر این محصول باعث می شود تا گرد و خاک و پرز موجود در روی محصول به روی فرش منتقل نگردد. همچنین ماندگاری بالایی را جهت استحکام تار و پود محصول منجر می گردد.
  • قابل شستشو باشد: شستشوی راحت در ماشین لباسشویی یکی از عوامل مهمی است که خریدار باید به آن دقت نماید. نوع شستشو و مواد مناسب جهت شستشو حتما باید توسط فروشنده به اطلاع خریدار برسد.

فروشنده روفرشی ارزان بدون واسطه

فروشنده روفرشی ارزان بدون واسطه

فروشنده روفرشی ارزان بدون واسطه، عموما محصول را به صورت عمده در طرح ها و رنگ های متناسب با سلیقه مشتری ارائه می کند. قیمت کمتر و در نتیجه پرداخت هزینه خرید کمتر در خرید عمده، مورد توجه خریداران مختلف قرار می گیرد.

خرید روفرشی ارزان در ابعاد مختلف چهار متری، شش متری، ۹ متری و ۱۲ متری صورت می گیرد. از این رو خریدار با توجه به ابعاد فرش خود می تواند این محصول را در طرح و رنگ دلخواه و متناسب با زمینه دکوراسیون و فضای داخلی انتخاب و تهیه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما