روفرشی کشدار کاشان ارزان قیمت

روفرشی کشدار کاشان ارزان قیمت


روفرشی کشدار کاشان ارزان قیمت به عنوان یکی از نمونه روفرشی های متنوع و محبوب معرفی می شود. این روفرشی علاوه بر قیمت مناسبی که دارد از قابلیت های کاربردی زیادی نیز برخوردار می‌باشد، قیمت روفرشی کشدار کاشان با توجه به کیفیت و ابعاد آن تعیین می شود. این روفرشی طرفداران زیادی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش با دستگاه های مجهز و بروزی که دارد، با نخ و الیاف خارجی روفرشی کشدار تولید می کند. روفرشی های کشدار کیاپوش دارای ویژگی هایی هستند که آن را ار سایر روفرشی ها مستثنی می کند.

روفرشی کشدار

 

بهترین روفرشی کشدار کدام است؟

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند.
از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

جنس با کیفیت

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا باید بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند.

روفرشی کشدار

جنس پورشه

چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید. همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی می توانید بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که در بالا گفته شد مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

مخمل شانل

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو را دارد. شاید اسم شانل را اصلا به شما نگویند و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف  و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

روفرشی کشدار ارزان

پخش عمده روفرشی کشدار کاشان

انواع روفرشی کشدار با طرح و مدل های مختلفی که دارند از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار می باشند. هر کدام برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرند، به همین علت تیم کیاپوش انواع مختلفی از این محصول را از طریق این سایت اینترنتی کیاپوش  عرضه کرده و آنها را به صورت عمده در سراسر کشور پخش می نماید.

پخش عمده روفرشی کشدار کاشان یکی از نمونه محصولات می باشد که از طریق این سایت و توسط تیم کیاپوش با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می گردد. خریداران در شهرهای مختلف کشور می‌ توانند این محصول را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه سفارش داده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما