صادرات روفرشی کشدار طرح فرش

صادرات روفرشی کشدار طرح فرش


در حال حاضر طرفداران روفرشی کشدار طرح فرش بسیار زیاد می باشند. همین امر منجر به صادرات روفرشی کشدار طرح فرش به بسیاری از کشورهای همسایه اطراف حوزه خلیج فارس و … می شود. صادرات انواع روفرشی علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است. در این میان جنس و بافت پارچه و نوع دوخت و کشدوزی آن بسیار حائز اهمیت است. شرکت تولیدی کیاپوش با سابقه چند ساله در زمینه تولید روفرشی جنس باکیفیتی را به مشتریان عرضه می کند.

صادرات روفرشی کشدار طرح فرش

مشخصات بهترین روفرشی کشدار طرح فرش

 

اگر در بازار به دنبال روفرشی کشدار باشید ممکن است باز هم از روفرشی که خرید می کنید ایستایی خوبی بر روی فرش نداشته باشد. چراکه این روفرشی ها معمولا یک دور دوزی ساده دارند. اما تیم تولیدی کیاپوش دوختی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این باعث می شود روفرشی بر روی فرش فیکس شود و دیگر نیازی به صاف کردن مکرر نداشته باشد.

روفرشی طرح فرش

مقایسه جنس شانل و پورشه

جنس شانل

شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به شما نگویند و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

جنس پورشه

اما اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا بهتر است بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی می توانید بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که در بالا گفته شد مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

قیمت عمده روفرشی کشدار طرح فرش

روفرشی کشدار طرح فرش

 

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی کشدار طرح فرش، از تولیدی کیوش از طریق سایت حاضر می توانند یا کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. بدین ترتیب می توانند از خریدی بهتر و آسان تر بهره مند شوند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند. روفرشی های کشدار کیاپوش، با توجه به داشتن دستگاههای پیشرفته و بروز کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش اماده و ارسال می شوند. این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است و این روزها خرید آنلاین دارای طرفداران زیادی می باشد.

قیمت عمده روفرشی کشدار طرح فرش نسبت به قیمت جزیی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر این است. همچنین خرید از تولیدی کیاپوش چون بدون واسطه و مستقیم می باشد بسیار مناسب تر از خرید از فروشنده می باشد. قیمت انواع روفرشی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و مواردی مانند کیفیت و جنس آن، و نیز ابعاد روفرشی انتخابی شما می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما