عرضه کنندگان کاور فرش کشی اصل

عرضه کنندگان کاور فرش کشی اصل


کاور فرش کشی برای پاکیزگی و تمیز ماندن از آلودگی و چرک و لکه بر روی فرش ها و محافظت فرش از دیگر عوامل تخریبی مثلاً آفتاب تولید و به بازار عرضه می شوند. شرکت تولیدی کیاپوش یکی از بهترین عرضه کنندگان کاور فرش کشی اصل در ایران می باشد. این شرکت با مواد اولیه خارجی با کیفیت به تولید کاور فرش می پردازد. نوع بافت کاور فرش های کشدار کیاپوش متشکل از سه نخ و از نوع تاری حلقوی می باشد. این بافت دارای استحکام زیادی است به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو پود آن از هم جدا نمی شود.

این روفرشی ها حتی اگر در ماشین لباسشویی شستشو شوند هرگز رنگ آن ها از بین نمی رود و کمرنگ نمی شوند. این جنس پارچه که پورشه نام دارد دارای ضخامت و تراکم بیشتر نسبت به جنس ترک و با ضمانت 15 ساله نیز می باشند. قابلیت جارو برقی کشیدن، بدون آبرفت بودن و دارای رنگ ثابت بودن از دیگر خصایص آن ها می باشد.

عرضه کنندگان کاور فرش کشی اصل

توضیحاتی راجع به کاور فرش کشی کیاپوش

کاور فرش کشی اصل

 

کاور فرش های کشدار با جنس های مختلف تولید می شود که هر کدام مزایایی و کارایی خود را دارند. به علت اینکه بر روی فرش ها حرکت می کنند در حاشیه آن ها کش هایی دوخت می شود تا از لیز خوردن آن ها جلوگیری شود. کاور فرش های کشدار علاوه بر اینکه نقش محافظت کننده از فرش ها را بر عهده دارند خود نیز دارای طرح های زیبا و بی نظیری هستند و با رنگ های متنوع و جذاب به خانه ها زینت می دهند.

کاور فرش کشدار کیاپوش

نکته ای که حائز اهمیت است این است که کاور فرش های کشدار موجود در بازار تنها دارای یک دور دوزی ساده هستند. چراکه می خواهند بر هر فرشی حتی غیر استاندارد نیز نصب شوند. نتیجتا روی 90 درصد فرش ها جابجایی زیادی دارند. این مدل دوخت معایب زیادی بهمراه دارد. چراکه کاملا سایز فرش نیستند. از معایب آن جابجایی زیاد از روی فرش می باشد. تا جایی که روفرشی گاها از روی فرش خارج می شود و این امر باعث دردسر خانم ها می باشد. چون دائما باید روفرشی کشدار را صاف کنند. در اصل با روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت تولیدی کیاپوش نوع دوختی را ارائه می دهد که این مشکل برطرف شود. در این نوع دوخت به جای کش در وسط کاور فرش نوار های قابل تنظیمی قرار می دهند که جابجایی کاور فرش را از روی فرش کنترل می کند. به این ترتیب روفرشی ایستایی چشم گیری خواهد داشت.

کاور فرش های کشدار کیاپوش به علت اینکه سبک هستند راحت شستشو می شوند و خیلی زودتر از فرش ها هم خشک می شوند. این روفرشی ها قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را نیز دارا می باشند. یکی دیگر از مشخصه های کاور فرش کشدار کیاپوش تمیز شدن سریع آن ها است که با کمترین زمان شستشو به پاکیزگی اولیه دست می یابند و عمر طولانی آن ها است که طی سال های استفاده و شستشو مثل روز اول هستند.

جنس نامرغوب چیست؟

خصوصیاتی که بیان شد در خصوص کاور فرش کشدار پورشه بود. اما جنس دیگری نیز وجود دارد به نام مخمل شانل که با نام های دیگری همچون مخمل کوبید یا مخمل دورو در بازار موجود می باشد. این جنس به علت پرزهای عاریتی که در سطح دارد خاصیت پرزدهی دارد. به همین دلیل با هر با شستشو پرزدهی زیادی دارد و این باعث کمرنگ شدن و از بین رفتن نقش آن به مرور می شود. این پارچه برای روفرشی نیز ضعیف می باشد. توصیه کیاپوش به متقاضیان گرامی این است که در انتخاب روفرشی هوشیار باشند. چرا که ممکن است فروشندگان این جنس را به جای روفرشی ترک به مشتری غالب کنند.

انواع کاور فرش کشدار اصل ترکیه

کاور فرش کشی اصل

انواع کاور فرش کشدار ترک با توجه به کیفیت و درخواست مشتری ها به صورت مستقیم و بدون واسطه در این مجموعه عرضه می شوند. تا خریداران بتوانند آن ها را با قیمت منصفانه تری تهیه کنند.

در نظر داشته باشید روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. چرا که وارد کنندگان کالا برای کاهش هزینه های گمرکی جنس بی کیفیت یا جنس نامرغوب وارد کشور و روانه ی بازار می کنند. در اینصورت سود بیشتری می کنند.

اما تولیدی کیاپوش با آوردن نخ مرغوب از ترکیه خود به تولید روفرشی می پردازد. سپس طرح مورد نظر مشتری را بر آن چاپ می زند. تولیدی کیاپوش علاوه بر کاور فرش، رو بالشی، رو تختی، رومیزی و … با همین جنس ابریشم ترک تولید می کند. علاقه مندان می توانند برای گرفتن راهنمایی بیشتر به قسمت تماس با ما در سایت حاضر مراجعه کنند. همچنین سایت خرید آنلاین کیاپوش  دارای انواع طرح سنگ، طرح فرش، طرح کلاسیک، سنتی، پتینه، طرح کودک و … می باشد. شما می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما