فروشنده روفرشی کشدار متری ایرانی

فروشنده روفرشی کشدار متری ایرانی


شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان تولیدکننده و فروشنده روفرشی کشدار متری ایرانی روفرشی های ارزشمند و زیبا را با قیمت های عالی سفارش می گیرد. این تولیدی از روش های اینترنتی برای توزیع  روفرشی ها استفاده کرده و بدین ترتیب محصولات مورد نظر را به شهرها و استان های مختلف ارسال می کند. روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود.
ولی این مدل دوخت معایب زیادی بهمراه دارد چرا که سایز نشده اند.
از مهمترین این معایب جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد تا جایی که روفرشی گاها از گوشه فرش خارج می شود و این امر باعث درد سر برای خانمها می شود و دائما باید روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. اما شرکت کیاپوش توسط کارشناسان کار آزموده نوعی دوخت را ارائه داده اند که این خطا را به صفر نزدیک کرده است. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار داده اند که جابجایی روفرشی را کنترل کرده و باعث می شود که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

فروشنده روفرشی کشدار متری ایرانی

راهنمایی برای خرید روفرشی کشدار

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا در نظر داشته باشید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه یا مخمل ابریشم را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این پارچه در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی است؛ برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن، مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.
فروشنده روفرشی کشدار

کدام جنس مناسب روفرشی کشدار نیست؟

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل اصلا به میان نیاید و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش آن ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

روفرشی کشدار متری

خرید انواع روفرشی کشدار متری

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی کشدار، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن، کلاسیک، طرح فرش، طرح سنگ، آشپزخانه، پتینه و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

این سایت از مراکز خرید انواع روفرشی کشدار است که با فروش روفرشی با قیمتی بسیار مناسب و ارزان توانسته بهترین نوع روفرشی را عرضه کند و متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. خریداران می توانند جهت خرید این محصول که به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد اقدام کنند. کسانی که وقت رفتن به بازار را ندارند یا محصولی را که می خواهند تهیه کنند از طریق خرید حضوری به دست نمی آید می توانند به این سایت مراجعه و محصول خود را سفارش دهند. تولیدی کیاپوش کمک فراوانی به شناخت خریداران عزیز می کند که بتوانند با حذف واسطه ها به صورت کاملا مستقیم خرید خود را از آن داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما