فروش انواع روفرشی ترک کشدار متری

فروش انواع روفرشی ترک کشدار متری


روفرشی ها  محصولاتی هستند که دارای اهمیت زیادی در زندگی می باشند و با استفاده از آن ها می توان فرش های منازل را برای مدت زمان طولانی تمیز و مرتب و سالم باقی نگاه داشت. فروش انواع روفرشی ترک کشدار متری امروزه رواج پیدا کرده است. بسیاری از واردکنندگان کالا برای کاهش هزینه های گمرکی جنس نامرغوب را وارد کشور می کنند و به عنوان جنس ترک می فروشند. به دین ترتیب روفرشی کیفیت چندانی ندارد. اما تولیدی کیاپوش با وارد کردن نخ مرغوب از کشورهای خارجی خود به تولید روفرشی کشدار می پردازد. سپس با کیفیت ترین روفرشی را با بافت تاری حلقوی و سه نخ به مشتریان عرضه می کند که حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد.

اگر در بازار به دنبال روفرشی کشدار باشید ممکن است باز هم از روفرشی که خرید می کنید رضایت چندانی نداشته باشید. چون این روفرشی ها ایستایی خوبی بر روی فرش ندارند. چراکه این روفرشی ها معمولا یک دور دوزی ساده دارند. اما تیم تولیدی کیاپوش دوختی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند.

روفرشی کشدار ترک

چگونگی کیفیت روفرشی ترک کیاپوش

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا بهتر است بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن، مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

همچنین روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شسته شدن با مواد شوینده حتی در ماشین لباسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

انواع روفرشی ترک

خرید روفرشی ترک کشدار متری

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانندبا کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

برای بررسی قیمت روفرشی ترک کشدار 9متری می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

قیمت عمده روفرشی کشدار متری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما