فروش روفرشی کشدار ۱۲ متری در ایران

فروش روفرشی کشدار ۱۲ متری در ایران


فروش روفرشی کشدار ۱۲ متری در ایران توسط تیم تولیدی کیاپوش در سراسر کشور انجام می شود. به دلیل کیفیت و کاربرد بالایی که روفرشی کشدار ۱۲ متری دارد عرضه و تقاضای آن هم به همین نسبت زیاد می باشد. بهتر است در نظر داشته باشید روفرشی های کشدار موجود در بازار به علت اینکه میخواهند بر هر فرشی(حتی غیر استاندارد) نصب شود تنها یک دور دوزی ساده دارند. به همین دلیل است که گاها از روفرشی هایی که از بازار خریداری می کنید رضایت چندانی ندارید. چون آن ها ایستایی خوبی بر روی فرش ندارند و دائما نیاز به صاف کردن دارند.

شرکت تولیدی کیاپوش برای رفع این مشکل دوخت جدیدی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوارها به ثابت ماندن روفرشی بر روی فرش کمک زیادی می کنند.

فروش روفرشی کشدار 12 متری

مزایای روفرشی کشدار کیاپوش

از آنجایی که روفرشی کشدار ۱۲ متری تقاضای زیادی دارد، به همین دلیل تولیدی کیاپوش به صورت مستقیم و بدون واسطه آن را تولید و عرضه می کند. جنس مخمل پورشه که تیم کیاپوش آن را برای روفرشی مناسب می داند، در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر پارچه از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. برای خانه هایی که کودک دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند، این نوع روفرشی بسیار مناسب می باشد. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی خانگی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی  بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن توسط تیم کیاپوش، مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد.  طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

مقایسه روفرشی جنس پورشه با شانل

شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل اصلا به میان نیاید و فقط نام دیگر آن را مطرح و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش آن ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

قیمت خرید روفرشی کشدار ۱۲ متری در ایران

قیمت روفرشی کشدار ۱۲ متری در تولیدی کیاپوش بسته به سایز روفرشی و همچنین کیفیت آن دارد. برای مثال جنس مخمل شانل پارچه ای ارزان و بی کیفیت است که هرچه ابعاد آن کوچکتر باشد قسیمت آن کمتر هم می شود. اما جنس مخمل پورشه پارچه ی گرانقیمت با کیفیت عالی است که هرچقدر هم ابعاد آن بزرگتر باشد قیمت آن بیشتر هم می شود. اما شاید در بازار عوامل دیگری هم در قیمت روفرشی دخیل باشند. برای مثال تعداد رنگ به کار رفته در آن، طرح و نقش و…. نیز ممکن است در هزینه ی روفرشی تأثیر گذار باشند. اما در تولیدی کیاپوش با زیاد شدن تعداد رنگ در نقش آن قیمت آن تفاوتی نمی کند.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند یا کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما