فروش روفرشی کشدار 6 متری ایرانی

فروش روفرشی کشدار 6 متری ایرانی


شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه تولید روفرشی کشدار فعالیت می کند. این شرکت به تولید و فروش روفرشی کشدار 6 متری ایرانی نیز با کیفیت عالی می پردازد. به طوریکه این روفرشی ها تفاوت چندانی با روفرشی ترک ندارند. چراکه تولیدی کیاپوش نخ مرغوب و مواد اولیه باکیفیت را از ترکیه وارد می کند. سپس خود به تولید روفرشی می پردازد. این کالا در رنگ بندی‌ و طرح های گوناگون تولید و عرضه می شوند.

چگونگی خرید روفرشی کشدار 6 متری

روفرشی کشدار ایرانی

یکی از مناسب ترین روش ها برای فروش این روفرشی ارائه آن به صورت مستقیم از طریق وبسایت فروش آنلاین کیاپوش است. در این وبسایت مشخصات کامل روفرشی همچون قیمت و انواع طرح های آن قابل مشاهده می باشند. خریدار به راحتی می تواند از میان آن ها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند. در این شیوه :

  • از هر نقطه ایران که باشید، می توانید درخواست خود را ثبت کنید.
  • در تنوع بالایی از برند، رنگ و طرح امکان تهیه کالا وجود دارد.
  • نوع با کیفیت را می شود راحت درخواست نمود.
  • کالا در اسرع وقت به دست مشتری می رسد.
  • هزینه ها به شکل زیادی پایین می آیند.
  • اتلاف وقت صورت نمی گیرد.

روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شسته شدن با مواد شوینده حتی در ماشین لباسشویی خانگی شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند. رنگ و طرح موجود بر روفرشی کمرنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس با کیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه بر این از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رومبلی و … استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

روفرشی کشدار 6متری

قیمت روفرشی کشدار ایرانی

برای آگاهی حاصل کردن از قیمت روز روفرشی کشدار، علاوه بر مراجعه به وبسایت کیاپوش می توانید از طریق تماس با ما همین سایت از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید. در ثانی این کالاها محصولاتی هستند که به دلایل زیادی با نرخ های متنوع ارائه می گردند، یکی از علل‌ تفاوت قیمت نوع الیافی می باشد که در بافت آن به کار می ‌برند، طبعاً داشتن کیفیت یکی از مزیت ها بوده و این که قیمت را بالا می‌ برد. برای مثال روفرشی جنس پورشه به دلیل داشتن کیفیت بالا از روفرشی جنس شانل گران تر می باشد. چراکه دارای بافت حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. استحکام بیشتری دارد و اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود.

سایز را هم باید در نظر گرفت، بی تردید روفرشی هایی که ابعاد بزرگ تری‌ دارند الیاف بیشتر در آنها استفاده می شود. همین مورد سبب افزایش قیمت می گردد. بعضی از فروشندگان یا تولید کنندگان روفرشی برای طرح و رنگ هم قیمت های متفاوتی قایل می شوند. اما این روش برای کسب سود بیشتر می باشد. لیکن تولیدی کیاپوش هیچ تفاوتی برای قیمت جهت طرح و رنگ قایل نمی شود. خواه روفرشی رنگ ها بسیار داشته باشد خواه تک رنگ باشد، قیمت آن ها یکسان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما