فروش عمده روفرشی ترک مشهد

فروش عمده روفرشی ترک مشهد


روفرشی ترک مشهد به علت کیفیت طرفداران زیادی دارد. منتها وارد کنندگان کالا برای کاهش هزینه های گمرکی جنس نامرغوب وارد کشور می کنند و به عنوان جنس ترک می فروشند. به همین دلیل ممکن است از روفرشی ترک مشهد که از بازار خریداری کرده اید نیز رضایت چندانی نداشته باشید. برای رفع این مشکل شرکت تولیدی کیاپوش با وارد کردن نخ مرغوب از خارج خود به تولید روفرشی کشدار می پردازد. سپس با دستگاه های مجهز خود طرح دلخواه مشتری را بر آن چاپ می زند. بدین ترتیب به فروش عمده روفرشی ترک مشهد می پردازد. جنسی که در نهایت تولید می شود  همانند بسیار همانند جنس ترک حتی متراکم تر از آن با کاردهی بالای 15 سال و بدون آبرفت و دارای رنگ ثابت می باشد.

فروش عمده و جزیی این روفرشی توسط تولیدی کیاپوش نیز انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر از طریق تمای با ما با کارشناسان کیاپوش تماس بگیرید.

 

فروش عمده روفرشی ترک مشهد

ویژگی های روفرشی ترک کشدار کیاپوش

اگر در بازار به دنبال روفرشی کشدار باشید ممکن است باز هم روفرشی که خرید می کنید ایستایی خوبی بر روی فرش نداشته باشد. چراکه این روفرشی ها معمولا یک دور دوزی ساده دارند. این نوع دوخت معایب زیادی در بر دارد. از جمله اینکه باعث دردسر برای خانم های خانه دار می باشد. به طوریکه دائما نیاز است، این روفرشی را صاف و مرتب کنند. اما تیم تولیدی کیاپوش دوختی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. در این نوع دوخت دیگر نیازی به صاف کردن مکرر روفرشی در طول روز نمی باشد.

روفرشی های کشدار کیاپوش با جنس پورشه یا مخمل ابریشم دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشند. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

اما در مقابل جنس مخمل شانل، پرز زیادی در سطح دارد. البته آن پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است و از نوع بافت تارپودی می باشد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود براحتی از هم جدا می شود مانند همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است. ممکن است در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید جنس شانل را بدون بردن نام اصلی آن به شما پیشنهاد دهند. یا آن را به عنوان ترک اصل بفروشند.

مراکز خرید روفرشی ترک مشهد

مراکز خرید روفرشی ترک مشهد

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار ترک و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش، می توانید از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.
علاقه مندان از سراسر کشور از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما