فروش عمده روفرشی کشدار کیاپوش

فروش عمده روفرشی کشدار کیاپوش


روفرشی کشدار کیاپوش با داشتن کش در حاشیه و نوار هایی در زیر آن براحتی دور فرش ها قرار می گیرند و ضمن محافظت از فرش اصلی دربرابر لکه ها و کثیفی ها، با طرح و رنگ های جذاب خود زیبایی به همراه خواهند داشت. تولیدی کیاپوش با فروش عمده روفرشی، این امتیاز را به خریداران عزیز داده تا خرید خود را با قیمت مناسب انجام دهند. فروش عمده روفرشی کشدار کیاپوش توسط این تولیدی باعث می شود که کالا بدون واسطه و به طور مستقیم بدست خریدار برسد.

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند (حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر فرش های غیر استاندار هم نصب شود.
ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز نیستند. از مهمترین این معایب جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد تا جایی که روفرشی گاها از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانم ها می باشد و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت آنچنانی ندارند. اما شرکت کیاپوش توسط کارشناسان کار آزموده نوع دوختی را ارائه داده اند که این خطا را به صفر نزدیک کرده است. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که  جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوارها باعث ایستایی چشم گیر روفرشی می شوند.

فروش عمده روفرشی دور کشدار

باکیفیت ترین روفرشی کشدار کیاپوش

بروزترین مدل روفرشی کشدار کیاپوش

باتوجه به گران قیمت بودن فرش و در مرکز توجه بودن آن، همواره رعایت نظافت و جلوگیری از کثیف شدن آن امری ضروری است. هرچند ریخته شدن چای و نوشابه و دیگر خوردنی ها مانند بستنی از دست کودکان امری اجتناب ناپذیر است، شستشوی فرش و جابجایی آن کاری سخت و دشوار است. بنابراین افراد با کاور کردن فرش با یک روفرشی، ازاین مشکل میتوانند خلاص شوند ودیگر نگران کثیفی فرش خود نباشند.

اگر فرش های خانه قدیمی هستند یا دچار سوختگی شده اند و امکان خرید یک فرش گران تازه ندارید، خرید روفرشی کشدار ارزان پیشنهاد فوق العاده ای میباشد.

جنس باکیفیت

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا بهتر است بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این پارچه در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

طرح های بی نظیر این روفرشی ها متناسب با هرسلیقه ای موجود می باشد. اگر دکوراسیون مدرن باشد روفرشی های مدرن با طرح های خلوت و مینیمال بسیار مناسب برای انتخاب هستند. همچنین مدل های سنتی این رو فرشی ها می تواند با اکثر خانه های ایرانی تطابق پیداکند.

جنس بی کیفیت

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو را دارد. شاید اسم شانل را اصلا به زبان نیاورند و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش آن ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

مراکز خرید روفرشی کشدار اصل

روفرشی کشدار

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.
علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی کشدار، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند یا کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما