قیمت انواع روفرشی کشدار عمده

قیمت انواع روفرشی کشدار عمده


روفرشی کشدار در سایز های مختلف و طرح های گوناگونی در شرکت تولیدی کیاپوش تولید می شود. این روفرشی از جمله پرفروش ترین و متنوع ترین محصولات کیاپوش است. قیمت انواع روفرشی کشدار عمده به کیفیت مواد اولیه و جنس پارچه ای که بکار می رود و ابعاد روفرشی بستگی دارد.

خصوصیات روفرشی کشدار کیاپوش

قیمت انواع روفرشی کشدار

جنس پورشه یا مخمل ابریشم

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا بهتر است بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این پارچه در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی کیاپوش اطراف آن مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

روفرشی کیاپوش

کشدوزی

 امروزه با بالا رفتن قیمت فرش بسیاری از خانم ها برای حفظ ماندگاری زیاد فرش داخل منزل روفرشی کشدار را خریداری می کنند. دوخت منحصر به فرد کشدوزی کیاپوش به گونه ایست که در وسط روفرشی به جای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار می گیرد. کار این نوارها اینست که جابجایی روفرشی را بر روی فرش کنترل می کند. بدین ترتیب دیگر نیازی به صاف کردن مکرر روفرشی نمی باشد.

در صورتیکه روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند.

جنس مخمل شانل

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده و یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا مطرح نکنند و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش آن ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

روفرشی کشدار

روفرشی کشدار عمده و سایر محصولات کیاپوش

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی، رومیزی، کوسن، روتختی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.
علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی کشدار و دیگر محصولات کیاپوش، از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند.  علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و طرح مورد نظر خود را و سپس سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما