قیمت روفرشی دور کش دار ترک

قیمت روفرشی دور کش دار ترک


روفرشی کشدار ترک به علت کیفیت و مزایایی که دارد امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. اما نکته ای که بهتر است همه ی متقاضیان این روفرشی بدانند این است که وارد کنندگان کالا به علت کاهش هزینه های گمرکی جنس نامرغوب را وارد کشور می کنند و به عنوان روفرشی ترک روانه ی بازار می کنند. روفرشی کشدار نیز ویژگی های بسیار کاربردی دارد که آن را از روفرشی های یزدی متمایز می کند. قیمت روفرشی دور کش دار ترک به دو عامل سایز و کیفیت جنس آن بستگی دارد.

منتها نکته ی مهم در خرید آن این است که روفرشی های کشدار موجود در بازار تنها دارای یک دور دوزی ساده هستند. چون می خواهند بر هر فرشی (حتی غیر استاندارد )هم نصب شود. این نوع دوخت معایب زیادی دارد: برای مثال در طول روز نیاز به صاف کردن مکرر دارد. باعث دردسر برای خانم ها می باشد و …

اما شرکت تولیدی کیاپوش دوخت جدیدی به کار می بندد که در آن روفرشی ایستایی  چشم گیری داشته باشد. در این دوخت به جای کش در وسط روفرشی نوار های قابل تنظیمی قرار می دهد. این نوار ها جابجایی روفرشی را به طور قابل ملاحظه کنترل می کنند.

بررسی انواع کیفیت روفرشی کشدار

روفرشی دور کش دار ترک

 

جنس مخمل ابریشم یا پورشه

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا باید بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند.

چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید. همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که قسمت قبل بیان شد مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

جنس مخمل شانل

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به زبان نیاورند و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش آن ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

نحوه ی خرید روفرشی دور کش دار ترک

قیمت نهایی روفرشی دور کش دار

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار ترک و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما