قیمت روفرشی کشدار شش متری

قیمت روفرشی کشدار شش متری


امروزه برای محافظت، کثیف نشدن، یا اگر قصد تعویض فرش را دارید بهترین گزینه انتخابی روفرشی کشدار است که دارای رنگ بندی و طرح های متنوعی است که می‌توانید برای فرش های خود استفاده کنید. اما نکته جالبی که بسیار مورد توجه قرار می گیرد داشتن کش این روفرشی است که روی فرش فیکس می گردد. قیمت روفرشی کشدار شش متری یا هر سایز دیگر روفرشی به دوعامل سایز و کیفیت دارد.

اما بهتر است بدانید روفرشی های کشدار موجود در بازار تنها یک دور دوزی ساده دارند. جرا که می خواهند بر هر فرشی (حتی غیر استاندارد هم نصب شود). این نوع دوخت معایب زیادی دارد به طوریکه دائما روفرشی نیاز به صاف کردن دارد. پس باعث دردسر برای خانم ها می شود. اما تولیدی کیاپوش دوخت جدیدی را به کار می بندد که این مشکل حل شود. در این نوع دوخت به جای کش در وسط روفرشی نوارهای قابل تنظیمی قرار می دهند که جابجایی روفرشی را کنترل  می کند. با این نوع دوخت روفرشی  ایستایی چشم گیری بر روی فرش دارد.

روفرشی کشدار کیاپوش

آشنایی با روفرشی کشدار کیاپوش

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…) که دارای بافت تار و پودی هستند می‌باشد. این پارچه مخمل پورشه یا ابریشم نام دارد.

همچنین روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شسته شدن با مواد شوینده حتی در ماشین لباسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

کدام پارچه مناسب روفرشی نیست؟

شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند! که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به زبان نیاورند و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف شده و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

فروش روفرشی کشدار 6 متری

 

روفرشی کشدار کیاپوش

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی کشدار، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما