قیمت فروش کاور فرش تهران

با بالا بودن قیمت فرش بهتر است برای محافظت از فرش از کاور فرش یا روفرشی استفاده کنیم. کاور فرش همان رو فرشی است، که با اسم جدید وارد بازار شده است و دارای انواع گوناگون در طرح، رنگ و سایز است.این نمونه از کاور فرش از طرفداران زیادی برخودار است. با استفاده از کاور فرش می توانیم فرش را در برابر کثیفی و گرد و غبار محافظت کنیم،قیمت فروش کاور فرش تهران بستگی به نوع طرح و کیفیت آن دارد. برای تهیه این کاور می‌توانید به بازار رفته و محصول خود را در طرح های متنوع و زیبا به سلیقه خود انتخاب و خریداری کنید.

قیمت فروش کاور فرش تهران

دسته بندی انواع کاور فرش

دسته بندی انواع کاور فرش همانطور که می دانید فرش یکی از اجزای مهم هر خانه است. که برای تمیز نگه داشتن آن نیاز به کاور فرش یا همان روفرشی داریم. امروزه انواع مختلف کاور فرش در سایزها ومدل های مختلف ابریشمی و پارچه های مخمل تولید می شود، که با دارا بودن کیفیت بالا به زیبایی خانه هم کمک می کند این نوع کاور ها از از جنس مرغوب تهیه شده و به خوبی بر روی فرش می نشیند.

انواع بسته بندی کاور فرش بر اساس جنس؛

کاور فرش ابریشمی ؛ این کاور از الیاف ابریشمی مصنوعی تولید شده و دارای جنس لطیف و نرم است.

کاور فرش مخمل؛ این کاوه از مخمل و نفت تهیه شده بسیار مقاوم است و بر روی فرش لیز نمی‌خورد.

کاور فرش دو شاتل؛ این نوع کاور هم مخمل است با این تفاوت که نخ هایی که در آن استفاده شده از جنس مخمل بوده و به همین خاطر باعث شده این نوع کاور سنگین باشد.

کاور فرش زرک دار؛ این نوع کاور همانند نوع مخمل است با این تفاوت که نخی که در آن به کار رفته نخ زرک می باشد.

سه نوع مختلف کاور فرش وجود دارد اعم از؛

کاور فرش مدرن؛ این طرح ها تشکیل شده از طرح های سه بعدی، شگی که برای دکوراسیون مدرن مناسب است.

کاور فرش کلاسیک؛ این کاور از طرح های اصیل ایرانی تشکیل شده اند مانند، اسلیمی، درختی، شاه عباسی، و در درکوراسیون کلاسیک استفاده می شود.

کاور فرش کودکانه؛ این کاور مخصوص اتاق کودکان است که دارای رنگ و طرح های زیبای فانتزی و کارتونی است. که بسیار خاص می باشد و برای تنوع اتاق کودک استفاده می شود.

مزایای استفاده از کاور فرش، پیشگیری از کثیف شدن فرش، مراقبت از فرش در برابر نور آفتاب، مراقبت از ریشه فرش و جلوگیری از فرسودگی فرش می‌باشد. خریداران این محصول برای خرید و اطلاع از قیمت کاور فرش می‌توانند به بازار و یا به سایت های معتبر مراجعه کنند و محصول خود را انتخاب و سفارش دهند تا با بهترین بسته بندی و کیفیت بالا در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

توزیع کاور فرش صادراتی

توزیع کاور فرش صادراتی توزیع کنندگان انواع کاور فرش توانسته محصولات خود را در تنوع بالای تولید کند. این نوع کاور فرش از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، به همین خاطر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است تولید کنندگان توانسته‌اند این محصول را درنگ ها و طرحهای زیبا تولید کند و توانسته‌اند توزیع کاور فرش صادراتی را با بهترین کیفیت به سایر کشورهای مختلف صادر کنند که تا به امروز در این راه موفق بوده‌اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما