قیمت کاور فرش جدید در بازار تهران

قیمت کاور فرش جدید در بازار تهران


کاور فرش، روکشی زیبا و لوکس است که انواع فرش دستباف و ماشینی را از هرگونه آلودگی و نشستن گرد و غبار بر روی آن، محافظت می کند. امروزه انواع کاور فرش جدید در بازار موجود می باشد که سالم ماندن و تمیزی فرش ما را تضمین می کند. قیمت کاور فرش جدید در بازار تهران بستگی به ابعاد و کیفیت کاور دارد. البته ممکن است فروشندگان در بازار عوامل دیگری چون طرح و رنگ و مقدار رنگ به کار رفته در آن و … را در قیمت کاور دخیل کنند. اما تولیدی کیاپوش تنها همان دو عامل ابعاد وکیفیت کاور را در قیمت آن اثر می دهد.

شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه تولید روفرشی فعالیت دارد. این شرکت به تولید کاور فرش کشدار می پردازد. نحوه ی کشدوزی کیاپوش با آنچه در بازار مشاهده می کنید متفاوت است. خیاطان زبردست کیاپوش بجای کش نوار های قبال تنظیمی در وسط روفرشی قرار می دهند که جابجایی کاور بر روی فرش به میزان قابل توجهی کنترل شود. این نوار ها به روفرشی ایستایی چشم گیری می دهند.

اما در بازار که کاور فرش کشدار خریداری کنید، متوجه می شوید که این روفرشی ها تنها یک دور دوزی ساده دارند. چون آن ها می خواهند روفرشی بر هر فرشی حتی غیر استاندارد نصب شود. این نوع دوخت معایب زیادی به همراه دارد. از جمله آنکه دایم نیاز به صاف کردن درطول روز را دارد. این موضوع دردسر خانم ها را زیاد می کند. لیکن همان طور که بیان شد  تولیدی کیاپوش با دوخت جدید و منحصر به فرد خود این مشکل را حل نموده است.

 

قیمت کاور فرش کشدار

بررسی انواع کاور فرش کشدار کیاپوش

کاور فرش های کشدار کیاپوش در دو جنس پورشه یا همان ابریشم و جنس شانل تولید می شوند. مناسب ترین پارچه برای روفرشی مخمل پورشه است.

روفرشی کشدار کیاپوش با جنس پورشه یا مخمل ابریشم دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. بدون آبرفت، دارای رنگ ثابت و ضمانت 15 ساله می باشد. قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی خانگی را دارد. این پارچه سبک و نازک و  به آسانی قابل حمل است و کلفتی روفرشی های یزدی را ندارد. براحتی میتوان  بر آن جاروبرقی کشید.

با شستشوی مکرر با مواد شوینده ، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

جنس پارچه شانل یا مخمل دورو چگونه است؟

اما در مقابل جنس مخمل شانل، پرز زیادی در سطح دارد. البته آن پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است و از نوع بافت تارپودی می باشد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود آن  مانند همه پارچه ها براحتی از هم جدا می شود و این پارچه برای روفرشی ضعیف است. ممکن است در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید جنس شانل را بدون بردن نام اصلی آن به شما پیشنهاد دهند. یا آن را به عنوان ترک اصل بفروشند.

 

نحوه سفارش کاور فرش جدید در بازار تهران

 

قیمت کاور کشدار

کاور فرش جدید کیاپوش در انواع مختلفی از طرح و نقش وجود دارند و دارای ابعاد مختلفی هستند که برای خرید کاور فرش حتما باید اندازه فرشی که روفرشی احتیاج دارد را بدانید تا بتوانید کاوری مناسب تهیه نمایید.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن، کلاسیک، طرح فرش، طرح سنگ، طرح کودک و سه بعدی، پتینه  و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما