مرکز پخش روفرشی ترک

مرکز پخش روفرشی ترک


شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان مرکز پخش روفرشی ترک این محصول منحصر به فرد را به صورت عمده و جزئی تولید و عرضه می نماید. برای اینکه همه مشتریان سراسر کشور بتوانند از زیبایی و کیفیت بی نظیر این محصول ترک بهره‌ مند شوند. تولیدی کیاپوش نخ و مواد اولیه باکیفیت را برای تولید روفرشی را از ترکیه وارد می کند و سپس با بافت سه نخ و نوع تاری حلقوی به تولید آن می پردازد. بدین ترتیب محصول نهایی بسیار با کیفیت است و حتی متراکم تر و بادوام بیشتر نسبت به جنس ترک از آب در می آید.

جالب است بدانید روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی هستند. چون وارد کنندگان این روفرشی ها برای اینکه هزینه های گمرکی را کاهش دهند، جنس با کیفیت پایین و ارزان را به جای جنس ترک اصل وارد کشور و روانه ی بازار می کنند. بدین ترتیب شاید از جنسی که از بازار خریداری می کنید رضایت چندانی نداشته  باشید.

روفرشی کشدار ترک

 

ویژگی های روفرشی ترک

مرکز پخش روفرشی ترک

فرش یک جزو بسیار مهم هر خانه است که امروزه قیمت بسیار بالایی داشته و به همین دلیل محافظت از فرش برای همه اهمیت ویژه و بسزایی دارد.

روفرشی های مخمل کیاپوش در دو جنس پورشه و شانل تولید می شوند. جنس پورشه ازنوع سه نخ و تاری حلقوی بافت می شود. این نشاندهنده استحکام این پارچه است . یعنی اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو پود آن از هم جدا نمی شود. این پارچه بسیار بادوام و دارای ضمانت 15 ساله است. این پارچه سبک وزن و نازک است و براحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی خانگی را دارد.

تفاوت در کشدوزی

تولیدی کیاپوش برای کشدوزی روفرشی های تولیدی خود دوخت جدیدی به کار می بندد که با کشدوزی روفرشی های موجود در بازار بسیار متفاوت است. چون در بازار روفرشی های کشدار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. چرا که می خواهند بر هر فرشی (حتی فرش های غیر استاندارد)نصب شود. از معایب این روفرشی ها این است که دایما از روی فرش سر می خورند و نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را دارند.

اما تولیدی کیاپوش دوخت منحصر به فردی دارد که در آن در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

تفاوت در جنس

حال نوبت بررسی جنس مخمل شانل  می باشد. این پارچه بر خلاف روفرشی پورشه پرز زیادی در سطح دارد. این پرز عاریتی می باشد به صورتی که این پارچه مدام حالت پرزدهی دارد. همین ریزش پرز باعث می شود این پارچه قابلیت شستشوی زیاد را نداشته باشد. چراکه با هر بار شستشو طرح و رنگ پارچه از بین می رود. این روفرشی ارزان است.

متقاضیان روفرشی بسته به نوع و مکان استفاده خود روفرشی مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

عرضه مستقیم و پخش روفرشی ترک

روفرشی ترک

ف روفرشی کشدار کیاپوش در رنگ ها و طرح های متنوع از جمله طرح سنگ، طرح فرش، گلدار، دوبعدی، سه بعدی، طرح کلاسیک، سنتی، پتینه، طرح مدرن و جدید و طرح کودک و… تولید می‌ شود. افراد می‌ توانند با توجه به سلیقه خود و همچنین با توجه به طرح فرش های خود، رنگ ها و طرح های متنوع این روفرشی را خریداری نمایند.

تولید و پخش روفرشی ترک به صورت اینترنتی عمده و جزئی و با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه های سراسر کشور از طریق سایت حاضر انجام می شود. چرا که تولیدی کیاپوش محصول خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده به مصرف کننده می رساند. متقاضیان عزیز برای راهنمایی بیشتر می توانند از قسمت تماس باما در همین سایت با کارشناسان ما ارتباط بگیرند.

تولیدی کیاپوش وبسایتی راه اندازی کرده که مشتریان سراسر کشور می توانند با مراجعه به این وب سایت: خرید اینترنتی کیاپوش  انواع طرح روفرشی کشدار را مشاهده و  ثبت سفارش خود در آن انجام دهند. بدین ترتیب از زیبایی بی نظیر آن در محیط خانه و سایر محیط های اطراف خود لذت ببرند. با دستگاه های مجهز و بروز کیاپوش کمتر از یک هفته پس از خرید روفرشی به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما