پخش عمده روفرشی کشدار فانتزی

پخش عمده روفرشی کشدار فانتزی


روفرشی یک نیاز ضروری می باشد که امروزه در انواع طرح ها و مدل ها طراحی و وارد بازار می شود. پخش عمده روفرشی کشدار فانتزی توسط شرکت تولیدی کیاپوش به صورت غیرحضوری و آنلاین در اقصی نقاط کشور صورت می گیرد. تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه تولید روفرشی کشدار فعالیت دارد. انواع روفرشی فانتزی کشدار به اقصی نقاط کشور قابلیت ارسال دارد.

اگر در بازار به دنبال روفرشی کشدار باشید ممکن است باز هم روفرشی که خرید می کنید ایستایی خوبی بر روی فرش نداشته باشد. چراکه این روفرشی ها معمولا یک دور دوزی ساده دارند. اما تیم تولیدی کیاپوش دوختی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند.

 

روفرسی فانتزی کشدار

کیفیت انواع روفرشی کشدار کیاپوش

پخش عمده روفرشی کشدار فانتزی

 

1-جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشمی

نوع بافت سه نخ گرد بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی اگر از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همانند جنسی است که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با ضمانت  کار دهی بالای ۱۵ سال نیز می باشد. این پارچه بدون آبرفت، دارای رنگ ثابت و براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی می باشد.

۲.-مخمل شانل

این پارچه پرز زیادی در سطح دارد.
که البته آن پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشو نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ و از نوع بافت تارپودی است. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود آن براحتی از هم جدا می شود مثل همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است. این پارچه به علت کیفیت پایین ارزان قیمت است.

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

نحوه خرید روفرشی کشدار

روفرشی فانتزی

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار فانتزی و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید. علاقه مندان از سراسر کشور از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

با خرید عمده و کلی انواع روفرشی دور کشدار مرغوب و درجه یک می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب و ارزان تر از خرید تک و جزئی تهیه و دریافت نمایید. ارسال این محصول در بسته بندی با کیفیت و مقاوم سازی شده انجام می گیرد و به شهرها و استان های مختلف کشور ازسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما