پخش عمده کاور فرش اصفهان در ایران

پخش عمده کاور فرش اصفهان در ایران


 همان طور که می‌دانید در خرید و فروش عمده قیمت پایین و مقرون به صرفه تر است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد. همچنین فروشنده نیز سریع تر محصول خود را به فروش می رساند. پخش عمده کاور فرش اصفهان در ایران در تولیدی کیاپوش به صورت بدون واسطه انجام می گیرد. شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه تولید کاور فرش کشدار فعالیت می کند. این شرکت با داشتن دستگاه های بروز و تثبیت رنگ جهت تولید روفرشی از بهترین بافت در تولید روفرشی استفاده می کند. کاور فرش تولیدی کیاپوش هم از لحاظ نوع بافت پارچه و هم از لحاظ کشدوزی منحصر به فرد آن می تواند به عنوان کاور فرش ممتاز محسوب شود.

 

پخش عمده کاور فرش اصفهان در ایران

عوامل موثر در قیمت کاور فرش اصفهان در ایران

عوامل موثر در قیمت کاور فرش اصفهان

از عوامل مهم مؤثر بر قیمت کاور فرش اصفهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت و جنس الیاف و نخ های به کار رفته در آن
  • برند و شرکت تولید کننده
  • روش خرید و فروش
  • ابعاد و اندازه کاور فرش
  • طرح و مدل
  • رنگ این محصول
  • نوسانات اقتصادی موجود در بازار

یکی از ساده ترین راه ها برای استعلام قیمت روز انواع کاور فرش مراجعه به همین سایت می باشد. زیرا هر روز بروزرسانی می شود. ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید از راهنمایی مشاوران ما برای خریدی بهتر و مناسب تر استفاده کنید‌. پس از انتخاب کاور فرش و ثبت کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد. این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است و امروزه خرید آنلاین به دلیل مزایای فراوان دارای طرفداران زیادی است.

 کاور فرش ارزان قیمت یا گران قیمت

انواع کاور فرش ارزان قیمت در بازار

امروزه انواع کاور فرش ارزان قیمت در بازار مشاهده می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و ویژگی با هم متفاوت می باشند. این کاور ها تنوع زیادی در رنگ و طرح دارند که مشتری به راحتی می تواند بر حسب نیاز و سبک دکوراسیون طرح و رنگ کاور فرش را انتخاب و خریداری نماید. منتها پارچه ارزان از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشد.

برای مثال مخمل شانل پرز زیادی در سطح دارد، که البته آن پرز عاریتی هست و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و خراب میشود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ و از نوع بافت تارپودی می باشد. اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود براحتی از هم جدا میشود. این پارچه برای روفرشی ضعیف هست. بدین ترتیب تولیدی کیاپوش کاور فرش ارزان قیمت شانل را توصیه نمی کند.

اما جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم ، پارچه ای گرانقیمت نسبت به مخمل شانل محسوب می شود. نوع بافت آن سه نخ گرد یا دارای بافت (تاری حلقوی) می باشد. این پارچه حتی از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه هست که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد.
دقیقا همان جنسی را دارد که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر.
نسبت به جنس ترک با کار دهی بالای ۱۵ سال با ضمانت
بدون آبرفت

رنگ ثابت
براحتی قابل جارو برقی کشیدن
قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی
که با مخمل شانل فرق دارد.

در نهایت انتخاب روفرشی ارزان یا گران قیمت با شماست.

هدف ما عرضه محصولی با سطح کیفیت بالا می باشد تا بتوانیم  رضایت شما را بدست آوریم. برای خرید کاور فرش اصفهان و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.  و یا از طریق وبسایت کیاپوش اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما