پخش کننده کاور فرش ضد آب اصل

پخش کننده کاور فرش ضد آب اصل


کاور فرش ضد آب محصولی است که جهت حفاظت از فرش در برابر انواع عوامل مورد استفاده قرار می گیرد. این کاور از کیفیت بالایی برخوردار است و به عنوان کاور اصل توسط تیم تولیدی کیاپوش به بازار ارائه می ‌شود. خریداران می توانند در ارتباط مستقیم با پخش کننده کاور فرش ضد آب اصل، ضمن استعلام قیمت، سفارش آن را برای آدرس خود انجام دهند. تا تیم تولیدی کیاپوش این محصول  را در کمترین زمان ممکن به دست آنها برساند.

پخش کننده کاور فرش ضد آب اصل

جزئیاتی درباره کاور فرش ضد آب

جزئیاتی درباره کاور فرش ضد آب

کاور فرش ضدآب محصولی است که فرش را از تاثیر مایعات مختلف همچون آب و سایر مایعات که ممکن است به ظاهر و رنگ فرش آسیب برسانند حفظ می کند. اما این کاور تنها یک پوشش نیست، بلکه  چون دارای ظرافت خاصی نیز می ‌باشد، می تواند به عنوان روفرشی مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع مختلفی از این کاور وجود دارند که می‌توانند تنوع رنگ و ابعاد بسیار زیادی داشته باشند. پس به این ترتیب نقش موثری در حفاظت از فرش ایفا کنند؛ تیم تولیدی کیاپوش در تولید روفرشی ضد آب، از پودر نانو استفاده می کند. این خاصیت ضد آب بودن در روفرشی پایدار است. منتها با شستشوی روفرشی این خاصیت از بین می رود.

این محصولات دارای طرح ها و رنگ های بسیار گوناگونی هستند و زیبایی خاصی را در محیط ایجاد می‌کنند. همچنین تنوع این محصولات در حدی است که شما می توانید طرح از خودتان برای چاپ بر روفرشی سفارش دهید. شما می توانید بر اساس نوع دکوراسیون خانه گزینه و مورد مناسب کاور را انتخاب کنید..

مراکز فروش کاور فرش ضد آب

مراکز فروش کاور فرش ضد آب

شرکت تولیدی کیاپوش، انواع مختلف کاور  فرش را در طرح ها و رنگ های مختلف تولید کرده و  با نرخ بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این مجموعه محصولات خود را به وسیله مراکز فروش این محصول عرضه می ‌کند و این مراکز می توانند به عنوان نماینده تولیدی کیاپوش، نیاز بازار را به بهترین کاور فرش ضد آب، تامین کنند.

ارتباط با این مجموعه بسیار راحت است و می ‌توان بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق همین وب سایت انواع مختلف این کاورها را در فضای مجازی مشاهده کرد. شما می توانید بر اساس نیاز و نوع طراحی داخلی محل مورد نظرتان، کاور فرش خود را درخواست نموده تا در کوتاه‌ترین زمان از این مجموعه برای شما ارسال شود.

عرضه این کاورها به صورت عمده یا جزیی است.  خریداران می ‌توانند برای خرده فروشی یا صادرات به دیگر کشورها از آن استفاده کنند. بنابراین به این شیوه با خرید ارزان کاور ازتیم تولیدی کیاپوش، و فروش با ارزهای خارجی سود خوبی کسب کنند. خرید جزیی و تکی هم می تواند برای استفاده شخصی برای منازلتان مفید باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما