فروش فوق العاده کاور فرش ساده

امروزه با توجه به اینکه شاهد افزایش قیمت نخ های با کیفیت هستیم از آن رو قیمت فرش های با کیفیت نیز رشد چشمگیری داشته است به همین علت همگی بدنبال راهی هستیم تا فرش هایمان دوام و عمر بیشتری داشته باشند،پس بهترین کار تهیه ی یک کاور فرش ساده و باکیفیت می باشد که بوسیله ی آن بتوانیم مدت زمان بیشتری از فرش ها استفاده کنیم و از آسیب های احتمالی به آن تا حد ممکن جلوگیری کنیم.

بنابراین می دانیم که فروش کاور فرش این روزها افزایش یافته است زیرا کاور فرش مزایای بسیار دارد برای مثال از نشستن گرد و غبار ، از تابش مستقیم نور خورشید، از ریختن مواد غذایی بصورت مستقیم و… بر روی فرش جلوگیری کرده و بدین ترتیب یک کاور ساده می تواند به ما در کاهش هزینه شستشوی فرش کمک کند.

فروش فوق العاده کاور فرش ساده

شناخت انواع کاور فرش اصل ترکیه

شناخت انواع کاور فرش اصل ترکیه کشور ترکیه در تولید کاور فرش ها از بهترین پارچه ها استفاده می کنند که از مزیت بزرگ آنها ماندگاری و دوام بیشتر است و انواع کاور فرش ها در طرح و رنگ مختلف مطابق با هر نوع سبک دکوراسیون داخلی در دو نوع ساده و کشدار در ابعاد گوناگون تولید می کند و علاقمندان به فرهنگ و هنر کشور ترکیه که ارتباط بسیار نزدیکی با فرهنگ و هنر ایرانی دارد می توانند این کاورهای کاربردی را در طرح های بی نظیر تهیه کنند.

نوع ساده ی این کاور ها به راحتی روی فرش پهن میشود و نوع کشدار آن بدلیل وجود کش در اطراف کاور به فرش میچسبد و بر خلاف نوع ساده میزان جابجایی و سرخوردگی روی آن بسیار کمتر است و انتخاب اینها کاملا سلیقه ای می باشد.

طرح های این کاور ها آنقدر متنوع و زیبا هستند که اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون خانه و یا دفتر کار و… خود داشتید دیگر نیاز نیست هزینه هنگفتی بابت تعویض فرش بپردازید بلکه می توانید با تهیه یک کاور فرش ترک با طرح های بسیار هنرمندانه با یک تیر دو نشان بزنید، هم از فرش موجود خود محافظت کنید و هم مطابق دکور نو طرح جدید خود را انتخاب کرده و از آن لذت ببرید.

تولید کاور فرش ساده ایرانی

تولید کاور فرش ساده ایرانی مزیت کاور فرش اصیل ایرانی داشتن طرح های سنتی و ضخامت بیشتر این کاورها است که همیشه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و امروزه کاور فرش ایرانی در دو نوع کشدار و ساده به فروش می رسد.

دغدغه ی بسیاری از خانم ها تهیه کاور فرشی با میزان جابجایی بسیار کم و حتی فاقد جابجایی است که با تولید نوع کشدار این مسئله حل شده است و دیگر در مهمانی ها نگران کثیف شدن فرش خود توسط افراد خردسال و…نیستند .

رو فرشی های سنتی ایرانی در شهر یزد تولید شده و به سراسر ایران بصورت عمده و جزئی به فروش می رسد. تولیدکنندگان و فروشندگان ایرانی همواره سعی خود را کرده اند تا با هر سلیقه ای به تفاهم برسند و کاورها را با هر طرح و رنگ و ابعاد دلخواه مشتری تولید کنند. و مشتریان نیز به دو صورت حضوری و آنلاین می توانند خرید خود را با خیال راحت از مراکز فروش معتبر انجام دهند و دیگر نگران فرش های خود نباشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما