انواع روفرشی ترک کشدار نانو

انواع روفرشی ترک کشدار نانو


روفرشی ترک کشدار یکی از انواع روفرشی های با کیفیت می باشد. اما بسیاری از فروشندگان به علت هزینه های گمرکی روفرشی های با کیفیت پایین را وارد کرده و در بازار به عنوان روفرشی ترک می فروشند. اما شرکت تولیدی کیاپوش نیز تولید کننده انواع روفرشی ترک کشدار نانو و … می باشد. بدین صورت که با وارد کردن نخ مرغوب از ترکیه خود به تولید روفرشی و سپس چاپ طرح بر روی آن می پردازد.

حال ضد آب شدن پارچه روش های مختلفی دارد. چیزی که اکنون در سطح بازار ایران مرسوم است نانو است. نانو موادی است که روی سطح پارچه بشکل اسپری پاشیده می‌شود و تحت فرایندی پارچه نانو می شود. بدین ترتیب دیگر آب به داخل پارچه نفوذ نمی کند. البته تا زمانیکه پارچه شسته نشود این فرایند است. ولی هر بار شسته شود این حالت کمی ضعیف می شود.

البته روشهای مختلفی برای اینکار وجود دارد. از جمله اینکه یک لایه نازک پلاستیک پشت پارچه ایجاد می کنند. البته این روش ماندگارتر است.

روفرشی کشدار نانو

روفرشی  کشدار باکیفیت

معرفی انواع روفرشی ترک کشدار

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشند. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. نام این پارچه مخمل ابریشم یا پورشه است. بدون آبرفت، دارای رنگ ثابت و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی خانگی را دارا می باشد. همچنین براحتی قابل جارو برقی کشیدن است. حتی این پارچه ضمانت 15 ساله دارد.

این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید، و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

پارچه شانل پرز زیادی در سطح دارد. البته آن پرز عاریتی است و ریزش دارد. به علت خاصیت پرزدهی آن با هر بار شستشو نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود.

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

کشدوزی

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند.
از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانم ها می باشد و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

عرضه کننده روفرشی ترک کشدار نانو

عرضه کنندگان روفرشی ترک کشدار نانوامروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک کشدار نانو، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما