انواع روفرشی مخملی کشدار ترک

انواع روفرشی مخملی کشدار ترک


انواع روفرشی مخملی کشدار ترک در بازار وجود دارد که دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. وارد کنندگان کالا روفرشی با کیفیت های پایین تر وارد کشور می کنند. چراکه می خواهند از هزینه های هنگفت گمرکی بکاهند. به همین سبب روفرشی های ترک موجود در بازار با آن جنس اصل ترک که قیمت بالایی دارد، بسیار متفاوت است. به همین سبب شرکت تولیدی کیاپوش. با وارد کردن نخ باکیفیت و مواد اولیه مرغوب از ترکیه خود به تولید روفرشی می پردازد. از بین روفرشی های مخمل کیاپوش جنس پورشه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و توانسته جایگاه ویژه‌ای را در میان محصولات مشابه به خود اختصاص دهد. افراد زیادی متقاضی خرید این محصول می باشند.

معرفی انواع روفرشی کشدار کیاپوش

معرفی انواع روفرشی کشدار کیاپوش

 

۱- جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت آن سه نخ گرد می باشد. بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی اگر از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه هست که  مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همانند جنسی است که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با ضمانت کار دهی بالای ۱۵ سال می باشد.
بدون آبرفت، دارای رنگ ثابت، و براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی نیز می باشد.

با شناخت روفرشی کشدار پورشه قطعاً شما هم یکی از مشتریان و خریداران خاص این محصول خواهید شد. این کالا در تولیدی کیاپوش از بهترین متریال و الیاف با کیفیت تهیه و تولید می شود و به همین دلیل دارای دوام بسیار خوبی می باشد. شما می توانید مدت زمان طولانی از این محصول استفاده کنید بدون آنکه کیفیت و مرغوبیت اولیه آن از دست برود.

۲.-مخمل شانل
پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است. به عبارت دیگر نوع بافت تارپودی است و اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود آن براحتی از هم جدا می شود. مانند همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

این روفرشی ها دارای سایز های استاندارد بوده و شما می توانید با خیالی راحت برای محافظت از فرش های خود از این محصول استفاده کنید این نوع روفرشی ها به صورت کامل روی فرش شما را می‌ پوشاند به دلیل وجود کش ها روفرشی از روی فرش جمع نمی شود و نیازی به صاف کردن مداوم آن ندارد.

عرضه کننده روفرشی ترک

عرضه کننده روفرشی ترک

 

روفرشی ترک دارای طرح ها و رنگ های مختلف می باشد که مشتریان و خریداران می‌توانند با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون منزل شان بهترین طرح و رنگ کالا را خریداری و از آن نیز استفاده کنند.

قیمت روفرشی پورشه با توجه به کیفیتی که دارد بسیار مناسب می باشد. به طوریکه میزان رضایت خریداران و مصرف‌کنندگان از خرید خود بالا می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز این محصول به وبسایت فروش اینترنتی کیاپوش مراجعه کنید و پس از مقایسه محصولات از لحاظ کیفیت مرغوبیت و قیمت کالایی را که مد نظر دارید سفارش دهید.

روفرشی مخمل  پورشه دارای سطح نرم و بافت مستحکم می باشد. به همین دلیل است که مقاومت بالایی در برابر پارگی و نخ کش شدن دارد. شما می توانید مدت زمان طولانی از این محصول استفاده کنید بدون آن که تغییری در کیفیت آن ایجاد شود.

همچنین روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شسته شدن با مواد شوینده حتی در ماشین لیاسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما