توزیع انواع روفرشی کودک صادراتی

توزیع انواع روفرشی کودک صادراتی


توزیع انواع روفرشی کودک صادراتی توسط شرکت تولیدی کیاپوش سبب می شود تا متقاضیان و مصرف کنندگان بتوانند محصولات مورد نیازشان را با قیمتی مناسب خریداری کنند. این رو فرشی ها دارای طرح ها و رنگ های متنوع می باشند و افراد با هر سلیقه قادر به خرید آن هستند. چراکه تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های بروزی است و می تواند هر طرح دلخواه مشتری حتی عکس با کیفیت از خودتان را بر روفرشی چاپ بزند. همچنین روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شسته شدن با مواد شوینده حتی در ماشین لباسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

توزیع انواع روفرشی کودک صادراتی

بهترین جنس روفرشی کودک

چگونه روفرشی کودک سفارش دهیم؟

 جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت سه نخ گرد بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی اگر از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه هست که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. این روفرشی براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی می باشد. بدون آبرفت و دارای رنگ ثابت نیزهست.

این محصول دارای ابعاد و اندازه‌های گوناگون بوده و همچنین قابلیت سفارشی سازی دارد و شما می توانید طرح و مدل دلخواه کودک خود را سفارش دهید همچنین این کالا کاملا ضد حساسیت بوده از آنجایی که کودکان دارای پوست حساس و مستعد آسیب هستند، بهتر است که در هنگام خرید دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع محصول را خریداری کنید. جنس پورشه با ضمانت به صورت عمده و جزیی توسط تولیدی کیاپوش تولید و عرضه می شود. به علت کیفیت بالا پورشه قیمت بالاتری دارد.

اما جنس مخمل شانل که حتی جهت کسب سود بیشتر فروشنده به عنوان روفرشی ترک هم در بازار به فروش می رود، پرز زیادی در سطح دارد، که البته آن پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ هست و از نوع بافت تارپودی اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود براحتی از هم جدا می شود. مثل همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است. جنس شانل از پارچه های ارزان است و کیاپوش آن را توصیه نمی کند.

قیمت انواع روفرشی کودک در بازار

قیمت فروش روفرشی کودک در بازار

قیمت روفرشی کودک در بازار مصوب و معین می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز این کالا به وبسایت رسمی و معتبر کیاپوش مراجعه کنید. پس از مقایسه محصولات کالایی را که مدنظر دارید سفارش دهید. قیمت و کیفیت این محصول با یکدیگر رابطه مستقیم داشته بنابراین هرچه کیفیت کالا بالاتر رود قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.

شرکت تولیدی کیاپوش برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود از بهترین متریال و دستگاه ها و ماشین آلات مجهز و مدرن استفاده می کند. و در نهایت کالای باکیفیت  تولید می کند. در نهایت افراد زیادی متقاضی خرید این محصول به صورت عمده و کلی می باشند.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیوش از طریق سایت حاضر می توانند یا کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما