توزیع کننده روفرشی 9 متری

توزیع کننده روفرشی 9 متری


روفرشی وسیله ای است که از آن برای حفاظت از فرش در برابر کثیفی ها و آلودگی ها استفاده می شود. به دلیل اینکه این محصول از محبوبیت و فروش بالایی در بازار برخوردار می باشد، توزیع کننده روفرشی 9 متری سعی کرده تا از روش ‌های مدرن برای توزیع روفرشی بهره ببرد. این امر روند خرید روفرشی را برای مشتریان نسبت به گذشته بسیار تسهیل کرده است. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید انواع روفرشی ۹ متری را دارند براحتی این محصول را خریداری نمایند.

روفرشی کرمی

 

 

راهنمای خرید روفرشی 9 متری

به دلیل اینکه شستشوی فرش به وسیله قالیشویی منجر به هزینه زیادی برای خانواده ها می گردد و علاوه بر این شستشوی مکرر فرش نیز می‌تواند از عمر فرش بکاهد و آن را خراب کند، در نتیجه از روفرشی برای تمیز ماندن فرش و محافظت از فرش استفاده می ‌شود. روفرشی نسبت به فرش از وزن بسیار سبک تری برخوردار می باشد و شستشوی روفرشی بسیار آسان تر از فرش انجام می‌ شود.

به همین خاطر امروزه شاهد گسترش گرایش مردم به استفاده از روفرشی برای محافظت از فرش می باشیم. چرا که قیمت فرش بسیار افزایش پیدا کرده است و اغلب مردم سعی می‌کنند تا از فرش های خود به بهترین نحو محافظت نمایند. لازم به ذکر است که روفرشی از فرش در برابر تابش مستقیم نور خورشید و کدر شدگی رنگ نیز پیشگیری به عمل می ‌آورد.

روفرشی برای نخستین بار در استان یزد تولید شد و تاکنون حدود ۵۰ سال از زمان عرضه اولین روفرشی تولید شده در ایران می گذرد. امروزه برای تولید روفرشی از متریال ها و جنس های مختلفی استفاده می شود که از آن جمله می توانیم به روفرشی های مخمل، روفرشی های ژاکارد و روفرشی های نخی اشاره نماییم. هر یک از روفرشی هایی که نام برده شد دارای قیمت متفاوتی می باشند.

مثلا قیمت روفرشی مخمل نسبت به روفرشی های نخی بالاتر است و علاوه بر این دوام این روفرشی ها نیز بالاتر می باشد. در حین خرید روفرشی ۹ متری دقت کنید که طرح و رنگی را که انتخاب می کنید با سیستم منزلتان هماهنگ باشد.

 

روفرشی کشدار

چه طور رو فرشی 9 متری را سفارش دهیم؟

برای سفارش روفرشی 9 متری می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و این محصول را به صورت آنلاین تهیه نمایید. به دلیل اینکه مدل های متنوعی از انواع مختلف روفرشی در بازار وجود دارد، مشتری برای آنکه بتواند خرید آگاهانه تری داشته باشد و بهتر تصمیم بگیرد، بهتر است خرید خود را در خانه انجام دهد.

با این کار مشتری توانایی بررسی همه جانبه روفرشی را دارا می باشد و علاوه بر این می تواند روفرشی را از نظر طرح و رنگ با دکوراسیون منزل خود تطابق دارد و طرحی را انتخاب کند که با دکوراسیون خانه اش هماهنگی و هارمونی بیشتری دارد. به همین خاطر امروزه شاهد افزایش خرید آنلاین این محصول از سوی مشتریان و افزایش عرضه آنلاین آن از سوی فروشندگان می باشیم.

روفرشی کشدار ترک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما