تولیدی معتبر روفرشی ترک کشدار مشهد

تولیدی معتبر روفرشی ترک کشدار مشهد


روفرشی ترک کشدار امروزه طرفداران زیادی دارد البته اگر روفرشی ترک اصل باشد. در حال حاضر که هزینه های گمرکی افزایش چشم گیری داشته است، وارد کنندگان کالا برای کاهش هزینه های گمرکی جنس نامرغوب و بی کیفیت وارد کشور می کنند و آن را به عنوان جنس ترک اصل می فروشند. این مسئله ما را برآن داشته که خود دست به کار تولید روفرشی کشدار شویم. جهت حل این مشکل شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان تولیدی معتبر روفرشی ترک کشدار مشهد، و سایر استان ها با وارد کردن نخ مرغوب از ترکیه خود به تولید روفرشی کشدار می پردازد. در نهایت جنس پورشه یا مخمل ابریشم بدست می آید. این جنس همانند جنس ترک اصل حتی از آن متراکم تر و با ضمانت کاردهی بالای 15 سال می باشد.

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

 شرکت تولیدی کیاپوش این محصول را به صورت مستقیم، عمده و جزیی به متقاضیان این محصولات می فروشند. روفرشی ها از این مرکز به سایر نقاط کشور ارسال می شوند‌. خرید های اینترنتی، از آسان ترین راه ها ی خرید این محصولات می باشد که مقرون به صرفه نیز هستند.

 

اطلاعاتی در مورد روفرشی ترک کشدار کیاپوش

روفرشی ترک کشدار در سایز ها و اندازه های مختلف، در طرح های متنوع و جذاب و رنگ های زیبا تولید و به فروش می رسند. این محصولات جنس های مرغوب و با کیفیتی دارند، این روفرشی ها به دلیل داشتن کش، از روی فرش جمع نمی شوند و به خوبی فرش را می پوشانند. به دلیل هزینه بالای شست و شوی فرش و خرید آن استفاده از روفرشی برای جلوگیری از آسیب دیدن فرش ها، مناسب است. هم چنین اگر فرش ها کهنه و قدیمی شده باشند به جای تعویض فرش که هزینه ی بالایی دارد می توان با استفاده از روفرشی های جذاب و با طرح زیبا، فضای خانه را زیباتر کرد. این محصول به راحتی داخل ماشین لباس شویی خانگی شسته می شود و کیفیت خود را از دست نمی دهد و مثل روز اول زیبا و چشم نواز است.

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشند. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید، و…است) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد. سبک و قابل حمل هستند و براحتی می توانید از جاروبرقی برای جارو کشیدن آن ها استفاده کنید. بدون آبرفت، دارای رنگ ثابت و دارای ضمانت 15 ساله نیز هستند.

مقایسه کشدوزی روفرشی کیاپوش و بازار

 روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

قیمت انواع روفرشی ترک کشدار مشهد

قیمت روفرشی ترک کشدار مشهد، با توجه به انواع مختلف این محصول، بسته به اندازه، و کیفیت جنس آن، متفاوت می باشد. این محصولات محبوب و پرطرقدار، اگر به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری شوند، به دلیل حذف شدن واسطه ها، قیمت های مناسب تری خواهند داشت.

برای خرید روفرشی ترک کشدار می توان با مراجعه حضوری اقدام به خرید کرد. برای اطلاعات بیشتر از بخش تماس با ما در سایت با کارشناسان کیاپوش تماس بگیرید. همچنین مشتریان از سراسر کشور می توانند از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش، این محصول را خریداری کنتد. سپس آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها در وقت ارزشمند خود هم صرفه جویی کرده باشند. در این وبسایت انواع طرح روفرشی کشدار از جمله طرح فرش، پتینه، کودک، آشپزخانه، فانتزی، سه بعدی، دوبعدی، سنگ، طبیعت و…. قابل مشاهده و انتخاب می باشند.

از دیگر روش های تهیه این محصول با قیمت مناسب، خرید روفرشی به صورت عمده می باشد در این روش قیمت محصولات به صورت چشم گیری کاهش می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما