تولید انواع روفرشی کشدار ایرانی

چند سال می شود که روفرشی کشدار وارد بازار رو فرشی شده اند و مشخصات و کارایی خوبی نسبت به رو فرشی های ساده و قدیمی دارند و به دلیل افزایش تقاضا ،انواع مختلفی از آن تولید شده است ،کاربرد اصلی روفرشی برای محافظت از فرش و قالی مخصوصا نوع دستباف آن است این رو فرشی ها در چهار طرف خود و قسمت زیرین خود ،لایه چسبناک دارند که به فرش زیری خود می چسبند و از سر کردن رو فرشی و جمع شدن آن جلوگیری می کند و دارای دو‌ نوع زیر کشدار و دور کشدار است .

تولید انواع روفرشی کشدار ایرانی

کیفیت انواع روفرشی کشدار ترک

کیفیت انواع روفرشی کشدار ترک روفرشی کشدار ترک به دلیل زیبایی که دارد ‌ و مردم زیادی از آن‌ استقبال می کنند ،و این رو فرشی ها از نظر کیفی مشخصاتی دارند که بر برتر شدن آن افزوده است از جمله مشخصات کیفی آن موارد زیر است :

  1. در تولید آن‌ از نخ ابریشم و نخ کوبلن استفاده شده است که باعث براق شدن و زیبایی رو فرشی کشدار شده است و مانند فرش اصلی جلوه می کند و درخشش خاصی دارد.
  2. این رو فرشی های ترک به خاطر کیفیت خوبی که دارند کاملا مقاوم و سفت هستند و بعد از هر شستشو چروک نمی شود.
  3. چون جنس این رو فرشی ها ابریشم است ،اصلا خاک به خود نمی گیرد و اصلا پرز نمی دهد و با بهترین دستگاه ها ساخته شده است و همین عوامل باعث شده که کشور ترکیه در تولید انواع روفرشی کشدار با کیفیت رتبه خوبی داشته باشد.

شرکت تولیدی روفرشی کشدار عمده

شرکت تولیدی روفرشی کشدار عمده برای خرید انواع رو فرشی کشدار ،انتخاب های زیادی سر راه مصرف کنندگان جزئی و خریدارن عمده است .کارخانه های داخلی در دو استان یزد و اصفهان ، بزرگترین تولید کننده های این رو فرشی ها در ابعاد و طرح ها و کیفیت های گوناگون با برند های معتبر هستند .برای تولید این روفرشی ها الیاف خاصی استفاده می شود و هر یک از روفرشی ها برای دکوراسیون خاصی به کار می رود.کارخانه های تولید روفرشی ،هر روزه طرح جدیدی از روفرشی را تولید و وارد بازار می کند و شما می توانید انواع مختلف این رو فرشی ها را ، در بازار تهران و بازارهای سراسر کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم را تهیه کنید و شرکت های تولید کننده این روفرشی در ایران سعی می کنند که رو فرشی با کیفیت تولید و دست مشتری برسانند تا با رو فرشی ترک رقابت کند . رو فرشی کشدار پر کاربرد است و‌در تمام دنیا از آن استفاده می شود و شما رو فرشی را با توجه به نیاز خود و سلیقه شخصی تان تهیه می کنید و از همین رو ، روفرشی کشدار صادراتی ، به کشورهایی نظیر عراق و… صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما