تولید انواع کاور فرش ارزان

تولید انواع کاور فرش ارزان


امروزه شرکت های تولید کننده متعددی در زمینه تولید انواع کاور فرش ارزان در رنگ و طرح های متنوع و زیبا مشغول فعالیت می باشند. منتها روفرشی های موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی هستند. حتی فروشندگان این کالا گاهی به علت کاهش هزینه های گمرکی روفرشی های بی کیفیتی را از ترکیه وارد کرده و به نام روفرشی ترک به فروش می رسانند.  شرکت تولیدی کیاپوش با سابقه ی چند ساله در این زمینه نخ با کیفیتی را از ترکیه وارد کرده و در ایران به تولید و چاپ طرح بر کاورفرش می پردازد. به عبارت دیگر این کالا را با بهره گیری از متریال درجه یک، توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن با رعایت استاندارد های لازم در اندازه و سایزهای مختلف طراحی و تولید می کند. سپس با ضمانت کیفیت در بازار های داخلی و خارجی عرضه می نمایند.

تولید انواع کاور فرش ارزان

بررسی کیفیت انواع کاور فرش کشدار ایرانی

بررسی کیفیت انواع کاور فرش ایرانی

کیفیت انواع کاور فرش ایرانی ارتباط مستقیمی به جنس الیاف و نخ به کار رفته در آن و نیز نوع بافت آن دارد.  بهتر است بدانید که جنس مخمل پورشه بهتربن و باکیفیت ترین جنس برای روفرشی کشدار است  که دارای جنسی نرم و لطیف می باشد. همچنین وزنی سبک و حمل آسانی دارد. این کالا در اندازه های 4 متری، 6 متری، 9 و 12 متری و.. طراحی و تولید می شود. همچنین تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد که مشتری بر حسب نیاز و محل استفاده می تواند محصول دلخواه را انتخاب و خریداری کند. تولیدی کیاپوش برای تولید این کالا از بافت سه نخ  و حلقوی استفاده می کند. این بافت به گونه ای است که اگر از سمتی قیچی بخورد تاروپود آن از بین نمی رود. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

کاور فرش کشدار تولیدی کیاپوش در سبک های کلاسیک، مدرن، کودکانه و سنتی و طرح فرش ، فانتزی و… چاپ می خورد. این کالا از کثیف شدن فرش پیشگیری می کند و به دلیل وزن کم شستشوی آن به راحتی انجام می شود. این محصول دارای ثبات رنگ است. در اثر شستن تغییری در رنگ و کیفیت آن ایجاد نمی شود. چراکه تولیدی کیاپوش دارای ثبات رنگ است. کاور فرش مخمل پورشه با توجه به ویژگی های مثبت فراوان توانسته است مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود و فروش بالایی را به خود اختصاص دهد.

قیمت عمده کاور فرش اتاق کودک

کاورفرش اتاق کودک

قیمت عمده کاور فرش اتاق کودک نسبت به قیمت جزیی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. امروزه اغلب مشتریان خرید عمده را به دلیل مزیت های فراوان آن ترجیح می دهند. قیمت کاور فرش تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد. مواردی نظیر کیفیت و جنس الیاف، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، طرح و مدل، رنگ و اندازه آن، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، هزینه های تولید و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

ناگفته نماند که تولیدی کیاپوش کاور فرش با جنس شانل هم تولید می کند، اما به دلیل ویژگی های پرزدهی و عدم ثبات رنگ و طرح این کالا را به مشتریان توصیه نمی کند. هرچند این کالا دارای جنس ارزانتری نسبت به مخمل پورشه است، ولی در ازای آن کیفیت چندانی ندارد.

یکی از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت روز انواع کاور فرش مراجعه به همین سایت می باشد، زیرا هر روز بروزرسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید از راهنمایی مشاوران ما برای خریدی بهتر و مناسب تر استفاده کنید. و پس از انتخاب و ثبت کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد. این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی حائز اهمیت است. این روزها خرید آنلاین طرفداران زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما