تولید بهترین روفرشی مدرن

تولید بهترین روفرشی مدرن


تولید بهترین روفرشی مدرن در شرکت تولیدی کیاپوش که از بهترین و مجهز ترین مراکز تولیدی کشور می باشد، انجام می گیرد. این تولیدی از بهترین و با کیفیت ترین نخ ها برای تولید روفرشی  استفاده می کند. روفرشی های کشدار امروزه بسیار در منازل مورد استفاده قرار می گیرند. چراکه هم سبک تر از روفرشی های قدیم هستند و هم براحتی قابل شستشو هستند. از همه مهمتر اینکه نیاز به صاف کردن مکرر ندارند.

اما نکته ی حائز اهمیت این است که روفرشی های کشدار موجود در بازار شاید چندان رضایت مشتری را جلب نکنند. به کشدوزی آن ها که دقت کنیم متوجه می شویم که تنها یک دور دوزی ساده دارند. این باعث می شود که که مشکل تکان خوردن روفرشی از روی فرش حل نشود. این باعث دردسر برای خانم های خانه دار می باشد. اما تولیدی کیاپوش دوخت جدیدی به کار می بندد که این مشکل حل شود. خیاطان زبردست تیم کیاپوش بجای کش نوارهای قابل تنظیمی در وسط روفرشی قرار می دهند که جابجایی روفرشی بر روی فرش کنترل شود. بدین ترتیب دیگر روفرشی نیاز به صاف کردن نخواهد داشت.

روفرشی مدرن طرح سنگ

تشخیص کیفیت بهترین روفرشی مدرن

روفرشی کشدار مدرن

مخمل پورشه

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا باید بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این  نوع پارچه در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی خانگی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی می توانید بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که در بالا بیان شد مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود. به همین دلیل این روفرشی ها را استفاده می کنند تا تنوع ای به خانه و زندگی خود دهند. و شما می توانید در اینجا فرش های قدیمی خود را با روفرشی های مدرن زینت دهید.
امروزه اکثر خانم ها به دنبال یک تغییر و تنوع اساسی هستند و این نوع از روفرشی ها می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

مخمل دورو

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به شما نگویند و فقط نام دیگر آن را گفته و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش آن ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

روفرشی مدرن

مرکز پخش روفرشی مدرن

تولیدی کیاپوش به عنوان تولیدی و مرکز پخش روفرشی مدرن این محصول خوب و با کیفیت را با یک قیمت بسیار عالی و استثنایی به دست خریداران می رساند. این مرکز در نظر دارد تا این محصول به صورت اینترنتی نیز به فروش برساند. به گونه ای که شما عزیزان بتوانید انواع طرح و نقش روفرشی کشدار را در وبسایت خرید آنلاین کیاپوش ملاحظه و بتوانید از طریق آن سفارش خود را ثبت کنید. همچنین شما می توانید برای راهنمایی بیشتر به راحتی از طریق تماس باما در سایت حاضر با کارشناسان کیاپوش ارتباط برقرار کنید و روفرشی خود را سفارش دهید.

تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های بروز و مجهزی می باشد به طوریکه روفرشی سفارشی شما در کمترین زمان ممکن با مناسب ترین قیمت به دست شما خواهد رسید. این مرکز در نظر دارد به آن دسته از مشتریانی که این محصول را در حجم بالا سفارش دهند یک تخفیف ویژه ای هم در نظر بگیرد. این یک فرصت عالی و استثنایی برای شما می باشد که یک خرید خوب را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما