خرید انواع روفرشی ترکیه ای در ایران

خرید انواع روفرشی ترکیه ای در ایران


امروزه با توجه به کارایی و مزیت روفرشی ها اغلب مردم برای حفاظت از فرش های خود در برابر کثیفی و همچنین برای حفظ کیفیت و دوام فرش ها اقدام به خرید انواع روفرشی می کنند. خرید انواع روفرشی ترکیه ای در ایران به علت کیفیت و نازک بودن آن امروزه جایگاه ویژه ای دارد. اما در نظر داشته باشید در حال حاضر هزینه های گمرکی آنقدر بالا هست که وارد کنندگان را بر آن داشته که جنس نامرغوب از ترکیه خریداری کنند. سپس برای کاهش دادن هزینه های گمرکی آن را وارد کشور کنند.

بدین ترتیب جنسی که به عنوان روفرشی ترک از بازار خریداری می شود، رضایت مشتری را فراهم نمی کند. شرکت تولیدی کیاپوش جهت رفع این مشکل، بجای روفرشی، نخ باکیفیت و مرغوب خارجی وارد کشور می کند. سپس خود به تولید روفرشی کشدار می پردازد. سپس طرح های مختلف را طبق سلیقه مشتری بر روفرشی چاپ می زند. در پایان به کشدوزی آن می پردازد.

توضیحاتی درباره روفرشی ترک کیاپوش

خرید انواع روفرشی ترک

 

روفرشی ترک کیاپوش از کیفیت بالایی برخوردار هستند به گونه‌ای که جنس آن مخمل پورشه و یا ابریشم می باشد. این روفرشی ها در طرح های مختلف و بسیاری با توجه به تنوع سلیقه مصرف کنندگان تولید می شوند.

مقایسه کشدوزی روفرشی کیاپوش با روفرشی بازار

ممکن است در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، باز از ایستایی روفرشی بر فرش خود راضی نباشید! دلیل آن اینست که روفرشی های موجود در بازار تنها یک دور دوزی ساده دارند(چراکه می خواهند بر هر فرشی حتی غیر استاندارد هم نصب شود). این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد. از جمله اینکه کاملا سایز فرش نیستند. و اینکه ایستایی مورد انتظار را ندارند. بارها نیاز به صاف کردن مجدد دارند. تولیدی کیاپوش برای رفع این مشکل دوخت جدیدی به کار می بندد که این مشکل بر طرف شود.

در این دوخت در وسط روفرشی به جای کش نوار های قابل تنظیمی قرار می دهد که جابجایی روفرشی را کنترل می کنند. این نوار ها باعث ایستایی چشم گیر روفرشی بر روی فرش می شوند. روفرشی های کشدار ترکیه ای برای خانه هایی که بچه کوچک دارند بسیار مناسب است و با حرکت و جنب و جوش کودکان این روفرشی ها از جای خود تکان نمی خورند و این یک مزیت به شمار می آید.

سایر ویژگی های روفرشی کشدار

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشند. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگرقسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تاروپود از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. و دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید و …است ) که دارای بافت تاروپودی هستند، می‌باشد. دقیقا همان جنسی است که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با کار دهی بالای ۱۵ سال با ضمانت، بدون آبرفت، دارای رنگ ثابت، براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی می باشد.

بد نیست بدانید که از این روفرشی ها استفاده های دیگری نیز می شود به این صورت که بعضی افراد از این روفرشی ها برای پوشاندن فرش های کهنه و رنگ پریده یا قدیمی خود استفاده می کنند. به گونه ای که با استفاده از طرح ها با نقش های زیبا مانع دیده شدن فرش های قدیمی خود می شوند. با این کار باعث ایجاد تنوع و رنگ جدید به خانه های خود می شوند.

 

خرید روفرشی ترک کشدار

فروشنده انواع روفرشی ترکیه ای در ایران

 

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار ترک و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن، کلاسیک، طرح فرش، طرح سنگ، آشپزخانه، پتینه و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند. قیمت این روفرشی ها بسته به سایز و جنس آن ها متفاوت است. تولیدی کیاپوش انواع طرح روفرشی را در سایز های 6 متری، 8 متری، 12 متری و … تولید می کند.
لینک روبرو مربوط به قیمت عمده روفرشی ترک کشدار 9 متری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما