خرید انواع روفرشی کشدار نانو

خرید انواع روفرشی کشدار نانو


تولید و عرضه روفرشی کشدار نانو توسط شرکت تولیدی کیاپوش باعث شده است که خریداران بتوانند در هر شهری به راحتی   به خرید انواع روفرشی کشدار نانو بپردازند. بهتر است بدانید که در این تولیدی قیمت روفرشی بسیار مناسب‌تر از بازار می باشد. به این دلیل که خرید کالا به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان انجام می گیرد و با درصد سود اندکی به مشتریان عرضه می شود. همانطور که خود شما نیز مطلع هستید دلالان و واسطه‌ها موجب افزایش قیمت هر کالا می گردند.

روفرشی کشدار نانو

توضیحاتی درباره کیفیت روفرشی کشدار کیاپوش

روفرشی نانو

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشند. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند.
از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

خرید روفرشی کشدار نانو

خرید روفرشی کشدار نانو در ایران

ضد آب شدن پارچه روشهای مختلفی دارد. چیزی که الان در سطح بازار ایران مرسوم است، نانو است. نانو موادی است که روی سطح پارچه بشکل اسپری پاشیده می‌شود و تحت فرایندی پارچه نانو می شود. بدین ترتیب دیگر آب به داخل پارچه نفوذ نمی کند. البته تا زمانیکه پارچه شستشو نشود این فرایند وجود دارد. ولی هر بار شستشو این حالت کمی ضعیف می شود واز بین می رود.

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدارنانو و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

علاوه بر این علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما