خرید انواع کاور فرش 9 متری نانو

خرید انواع کاور فرش 9 متری نانو


خرید انواع کاور فرش 9 متری نانو در طراحی های بسیار مختلف و رنگ های متنوع از طریق سایت کیاپوش ://kiaposh.com قابل انجام است.  البته برای این منظور نیاز می باشد که بدانید کاور فرش نانو چیست و چه کاربردی دارد؟ روفرشی کشدار نانو یک نوع کاور برای فرش های مختلف می باشد که دور تا دور آن کشدوزی دارد. این روفرشی بر روی فرش پهن می شود، تا از ایجاد لک بر روی فرش‌ها جلوگیری شود و عمر فرش را طولانی تر کند.

روفرشی نانو نیز خاصیت ضد آب بودن را نیز دارا می باشد.  این باعث می شود که لکه ها و آلودگی ها دیر تر بر آن نفوذ کنند. ناگفته نمایند این خاصیت روفرشی نانو تا قبل از شستشوی آن پا برجاست. اما پس از شستشو اثر آن کمتر و کمتر می شود. شرکت تولیدی کیاپوش با سابقه ی چند ساله به تولید و چاپ بر این نوع روفرشی می پردازد. تیم تولیدی کیاپوش علاوه بر تولید روفرشی نانو انواع روفرشی کشدار را در طرح های مختلف تولید می کنند.

کاور فرش نانو چگونه تولید می شود؟

کاور فرش نانو چگونه تولید می شود؟

 

ضد آب شدن پارچه روشهای مختلفی دارد. چیزی که الان در سطح بازار ایران مرسوم است، همان روش نانو است. نانو موادی است که روی سطح پارچه اسپری می‌شود. سپس تحت فرایندی پارچه نانو و ضد آب می شود. بدین ترتیب دیگر آب به داخل پارچه نفوذ نمی کند. البته تا زمانیکه پارچه شستشو نشود این فرایند وجود دارد. ولی با هر بار شستن پارچه  این حالت کمی ضعیف میشود.
برای این که موارد استفاده از کاور فرش نانو را مورد بررسی قرار دهیم، نیاز است تا به موارد متعددی اشاره کنیم. خانواده هایی که دارای فرزند کوچک هستند برای این که بتوانند از کثیف و لکه دار شدن فرش های خود جلوگیری نمایند، میتوانند از روفرشی کشدار نانو استفاده کنند.

همین خصوصیات سبب استفاده ی افراد زیادی از این روفرشی می باشد. این روفرشی امروزه در نقش و رنگ های متنوعی تولید می گردد که در ظاهر هیچ فرقی با خود فرش ها ندارد. برای نمونه شما می توانید در الوانی همچون سفید، سرمه ای، فیروزه ای، قهوه ای، کرم، قرمز و … ابن کالا را راحت تهیه و استفاده نمایید.

روفرشی نانو

قیمت کاور فرش 9 متری در بازار

در بازار شاهد انواع کاور فرش 9 متری هستیم که با کیفیت و قیمت های گوناگون ارائه می شوند. برای این که بتوان یک نمونه خوب را تهیه کرد، می بایست به مرجع فروش معتبر رجوع کرد. البته نرخ های کیاپوش به دلایل متعددی می توانند متفاوت باشند که برای آگاهی شما گرامیان‌ چند مورد مهم را در زیر بیان خواهیم نمود:

  • الیاف و نوع بافت کاربرده در روفرشی بسیار مهم بوده و تعیین کننده می باشد.
  • نوع طرح و رنگ را نیز مهم می باشد.
  • میزان خرید مشتری هم شرط اساسی است.

خریدارانی که عمده اقدام به تهیه کاور می کنند قادر هستند تا نه تنها نوع باکیفیت را به دست آورند، بلکه با هزینه های کمتری نیز این کاور را می توانند سفارش دهند. ولی برای آگاهی از نرخ های جدید پیشنهاد می نماییم تا با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما