خرید عمده روفرشی دور کش دار 12 متری

خرید عمده روفرشی دور کش دار 12 متری


برای محافظت از فرش یکی از مناسب ترین وسایل روفرشی می باشد که با بافت و جنس خاصی که دارد از کثیف شدن فرش ها جلوگیری می کند. امروزه روفرشی کشدار به دلیل ایستایی خاصی که دارد مورد توجه بسیاری از متقاضیان این کالا قرار گرفته است. روفرشی 12 متری از انواع مختلف این محصول به شمار می رود. برای خرید عمده روفرشی دور کش دار 12 متری می توانید از طریق همین وبسایت با کارشناسان ما ارتباط بگیرید. خریداران می ‌توانند به طور مستقیم و بدون واسطه این محصول را با حداقل قیمت از شرکت تولیدی کیاپوش خریداری کنند.

 

خرید عمده روفرشی دور کش دار 12 متری

همه چیز درباره روفرشی دور کش دار

روفرشی دور کشدار

کشدار بودن

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

نوع بافت

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

روفرشی 12 متری

فروش مستقیم روفرشی دور کش دار 12 متری

 

فروش روفرشی ۱۲ متری دور کش دار توسط شرکت تولیدی کیاپوش صورت می ‌گیرد. کسانی که به صورت عمده به آن نیاز دارند می ‌توانند در تماس ارتباط مستقیم با ما نسبت به سفارش این محصول اقدام کنند. ارائه محصول به صورت مستقیم و بدون نیاز به واسطه ها می باشد و خریداران می ‌توانند به این ترتیب با نرخ بسیار پایین این روفرشی را درخواست نمایند.

یکی از مناسب ترین روش ها برای فروش این روفرشی ارائه آن به صورت مستقیم از طریق وبسایت فروش آنلاین کیاپوش است. در این وبسایت مشخصات کامل روفرشی همچون قیمت و انواع طرح های آن قابل مشاهده هستند و خریدار به راحتی می تواند از میان آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما