خرید عمده کاور فرش گلدار ایرانی

خرید عمده کاور فرش گلدار ایرانی


اگر به عنوان یک خانم یکی از مهم ترین دغدغه های شما مراقبت از فرش های منزلتان است یا دست کم به عنوان یک تازه عروس تمیزی فرش های منزلتان برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است ما به شما خرید کاور فرش گلدار را پيشنهاد میکنیم. جهت خرید عمده کاور فرش گلدار ایرانی می توانید با کارشناسان کیاپوش در تماس باشید. شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه روفرشی کشدار فعالیت دارد. این شرکت با دستگاه های بروز و مجهز با کیفیت ترین روفرشی را در طرح های متنوع، به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتری می رساند.

کاور فرش علاوه بر تنوع بخشیدن به دکوراسیون منزل شما یک محافظ عالی برای فرش های شما می باشد. روفرشی می تواند از فرش شما در برابر انواع آلودگی و لکه ها محافظت کند.

خرید عمده کاور فرش گلدار ایرانی

همه چیز درباره کاور فرش کشدار گلدار ایرانی کیاپوش

همه چیز درباره کاور فرش گلدار

نحوه دوخت کش

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند (حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی بهمراه دارد چرا که سایز استاندارد ندارد. از مهمترین این معایب جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد تا جایی که روفرشی اغلب از گوشه های فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانم ها بوده و دائما باید روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت آنچنانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش توسط کارشناسان کار آزموده نوع دوختی را عرضه می کند که این خطا را به صفر می رساند. به طوریکه در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار می دهد که جابجایی روفرشی را کنترل کرده و باعث می شود که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

نوع بافت

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشند.یعنی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می ماند. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. جنس پورشه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید و …می باشد) که دارای بافت تاروپودی است، می‌باشد.

تسریع در آماده سازی

سومین مزیت روفرشی های کشدار کیاپوش این که با توجه به داشتن دستگاههای پیشرفته و بروز کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش آماده و ارسال می شود.

سایر ویژگی ها

همچنین روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شستشو با مواد شوینده حتی در ماشین لیاسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

نحوه خرید عمده کاور فرش گلدار ایرانی

فروش مستقیم کاور فرش گلدار در بازار

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی گلدار، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند یا کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما