خرید فوق العاده روفرشی کشدار 12 متری

خرید فوق العاده روفرشی کشدار 12 متری


امروزه بسیاری از افراد برای محافظت از فرش های خود گرایش به سمت روفرشی کشدار پیدا کرده اند. چراکه دیگر زحمت صاف کردن روفرشی را در طول روز نمی کشند. خرید فوق العاده روفرشی کشدار 12 متری در شرکت تولیدی کیاپوش انجام می کیرد. چرا که این شرکت با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

اما نکته ای که اهمیت دارد این است که روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

انتخاب بهترین جنس روفرشی کشدار

انتخاب بهترین جنس روفرشی کشدار 

 

۱- جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم

نوع بافت سه نخ گرد می باشد. بافت (تاری حلقوی) این پارچه به گونه ای است که حتی اگر از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همان جنسی که از تریه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاترنسبت به جنس ترک با کار دهی بالای ۱۵ سال با ضمانت بدون آبرفت رنگ ثابت براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی می باشد.

۲.-مخمل شانل
پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است. از نوع بافت تارپودی می باشد. اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود آن براحتی از هم جدا می شود مانند همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

نوع بافت

نوع بافت پارچه مورد استفاده برای روفرشی کشدار است.
روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی هست متشکل از سه نخ می باشد. این ویژگی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند.
بهیچوجه تاروپود از هم جدا نمیشود
و این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد
و دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو. مخمل کوبید و .و.میباشد ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد

فروش روفرشی کشدار 12 متری

فروش روفرشی کشدار 12 متری

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

مزیت روفرشی های کشدار کیاپوش اینست که با توجه به داشتن دستگاههای پیشرفته و بروز کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش تولید و عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما