خرید فوق العاده کاور فرش مدرن

خانواده هایی که بچه نوپا و کودک دارند، دائما از کثیف شدن فرش شان شکایت دارند و به فکر راهکاری هستند که در عین زیبا بودن، بتواند جلوی کثیف شدن را بگیرد. از خیلی سال پیش روفرشی هایی به همین منظور وارد بازار شدند. اما عیب بزرگ آنها جمع شدن، بافت زبر و ظاهر نه چندان جالب آنها بود.

در چند سال اخیر کاور فرش مدرن با نقوش زیبا وارد بازار شده اند و توانسته اند تمامی عیوب مدل های قبلی خود را پوشش دهند. برای خرید فوق العاده این کاورها کافی است از تولیدکنندگان اصلی آن نسبت به تهیه اقدام نمایید.

خرید فوق العاده کاور فرش مدرن

انتخاب درست کاور فرش مناسب

انتخاب درست کاور فرش مناسب همان طور که ذکر شد چند سالی است کاور فرش مدرن وارد بازار ایران شده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. از جمله خصوصیات این روفرشی ها که باعث انتخاب درست آن شده، شامل موارد زیر می باشد:

  • جنس این کاورها از پارچه مخمل نرم و لطیف می باشد که سازگار با پوست انسان می باشد.
  • ضد آب بودن این کاورها باعث شده که خانواده هایی که کودکان نوپا دارند، استقبال خوبی از آن انجام دهند.
  • ضد حساسیت بودن یکی دیگر از ویژگی های این روفرشی ها می باشد.
  • از همه مهمتر تنوع طرح و رنگ آن باعث شده که هر خانوار با توجه به دکور منزلش یک مدل از آن را انتخاب نماید. به طور مثال بعضی از نمونه های آن دارای طرح فرش است که کسی اگر از دور آن را ببیند متوجه تفاوتش با فرش نمی شود.
  • کشدار بودن کاورها: از ویژگی های خوب این رو فرشی ها، داشتن کش در چهار طرف آن است که به خوبی بر روی فرش فیکس می شود و امکان جمع شدن کاور را به صفر می رساند.
  • قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی از خصوصیات خوب این روفرشی هاست. این کاورها در عین زیبایی، کاملا سبک بوده و بدون فشار به ماشین، می توان آن را مثل روز اول تمیز نمود.
  • رنگ ثابت: حتی با بارها شستشو هم، رنگ این کاورها ثابت مانده و می توان سالها از آن با همان کیفیت اولیه استفاده نمود.

صادرات انواع کاور فرش مدرن

صادرات انواع کاور فرش مدرن اولین کاور فرش هایی که وارد بازار شدند، مربوط به کشور ترکیه بودند. اما کشورمان ایران توانست با به کارگیری به روزترین دستگاه‌ها در تولید روفرشی بهترین و مرغوب ترین روفرشی ها را به بازار عرضه نماید. امروزه صادرات کاور فرش به اقصی نقاط دنیا از سمت ایران انجام می شود که استقبال خوبی هم از آن شده است.

اگر قصد خرید کاور مدرن برای منزل خود را دارید، مستقیما به سراغ کارخانجات تولیدی بروید و نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. همچنین می توانید جهت خرید غیرحضوری از طریق سایت اقدام نموده و آن را با خیالی راحت سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما