شرکت تولیدی انواع روفرشی مخمل

شرکت تولیدی انواع روفرشی مخمل


روفرشی ها انواع بسیار زیادی دارند. کیاپوش به عنوان شرکت تولیدی انواع روفرشی مخمل با دستگاه های مجهز و بروز خود انواع طرح این محصولات را تولید و عرضه می کند. روفرشی مخمل یکی از جدیدترین نوع روفرشی ها می باشد که به دلیل بافت لطیف و نرمی که دارند برای استفاده روزمره در اکثر خانه ها بسیار مناسب می باشند. روفرشی های مخمل کیاپوش نیز به دلیل کیفیت بالا و طرح های جذاب و اصیل ایرانی بسیارپرفروشند.

شرکت تولیدی انواع روفرشی مخمل

شناخت بیشتر روفرشی مخمل

شرکت تولیدی روفرشی مخمل

کشدار بودن

اگر در بازار به دنبال روفرشی کشدار باشید ممکن است باز هم روفرشی که خرید می کنید ایستایی خوبی بر روی فرش نداشته باشد. چراکه این روفرشی ها معمولا یک دور دوزی ساده دارند. اما تیم تولیدی کیاپوش دوختی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. بنابراین روفرشی ثابت بر روی فرش می ماند و نیازی به صاف کردن مکرر نخواهد داشت.

انواع طرح روفرشی کشدار مخمل

روفرشی های کشدار باجنس مخمل ابریشم یا پورشه کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشند. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. این پارچه قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی خانگی را دارد. بدون آبرفت و دارای رنگ ثابت می باشد. بسیار نازک و سبک و براحتی قابل حمل و قابل جاروبرقی کشیدن است.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

اما جنس مخمل شانل پرز زیادی دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. به علت خاصیت پرز دهی با هر بار شستشو پرز زیادی از دست می دهد. بافت پارچه به گونه ای است که اگر از قسمتی قیچی بخورد تاروپود آن از هم جدا می شود. چراکه بافت آن از نوع تارو پودی و دونخ می باشد.

 روفرشی های مخمل کیاپوش تنوع طرح زیادی دارند بنابراین خریداران به راحتی می توانند از میان طرح های بیشمار(طرح فرش، دوبعدی، سه بعدی، پتینه، طرح کلاسیک، طرح کودک، طرح آشپزخانه، طرح طبیعت و … ) انتخاب خوبی داشته باشند.

 

انواع روفرشی مخمل

خرید انواع روفرشی مخمل

 در سال های اخیر به دلیل افزایش قیمت فرش های ایرانی، محافظت از فرش های اصیل و دستبافت ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بنابراین استفاده از روفرشی ها برای محافظت از این فرش ها امری ضروری می باشد.

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر شما را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار مخمل و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

همچنین علاقه مندان از سراسر کشور می توانند به برای مشاهده انواع طرح روفرشی کیاپوش به وبسایت خرید آنلاین کیاپوش مراجعه کنند. ناگفته نماند که این طرح ها در کیاپوش برای پرده، روبالشتی، رو مبلی، کوسن، رومیزی و روتختی و.. نیز استفاده می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما