شرکت تولیدی روفرشی کشدار ترک

شرکت تولیدی روفرشی کشدار ترک


امروزه روفرشی کش دار ترک طرفداران زیادی دارد. کشدار بودن روفرشی مانع سُر خوردن آن روی فرش می شود. روفرشی ترک به علت کیفیت طرفداران زیادی دارد. منتها وارد کنندگان کالا برای کاهش هزینه های گمرکی جنس نامرغوب وارد کشور می کنند و به عنوان جنس ترک می فروشند. به همین دلیل ممکن است از روفرشی ترکی که از بازار خریداری کرده اید نیز رضایت چندانی نداشته باشید. برای رفع این مشکل شرکت تولیدی کیاپوش یا همان شرکت تولیدی روفرشی کشدار ترک با وارد کردن نخ مرغوب از خارج کشور خود به تولید روفرشی کشدار می پردازد. سپس با دستگاه های مجهز خود طرح دلخواه مشتری را بر آن چاپ می زند. بدین ترتیب تولیدی کیاپوش به عنوان یکی از مراکز خرید روفرشی کش دار ترک بهترین جنس را برای متقاضیان تولید و عرضه می کند.

جنسی که در نهایت تولید می شود بسیار همانند جنس ترک حتی متراکم تر از آن با کاردهی بالای 15 سال و بدون آبرفت و دارای رنگ ثابت می باشد. فروش عمده و جزیی این روفرشی توسط تولیدی کیاپوش نیز انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر از طریق تماس با ما با کارشناسان کیاپوش تماس بگیرید.

شناخت بیشتر روفرشی کشدار کیاپوش

شرکت تولیدی روفرشی کشدار

 

روفرشی های کشدار کیاپوش در دو جنس پورشه یا همان ابریشم و جنس شانل تولید می شوند. مناسب ترین پارچه برای روفرشی مخمل پورشه است.

روفرشی کشدار کیاپوش با جنس پورشه یا مخمل ابریشم دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. بدون آبرفت، دارای رنگ ثابت و ضمانت 15 ساله می باشد. قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی خانگی را دارد. این پارچه سبک و نازک و  به آسانی قابل حمل است و کلفتی روفرشی های یزدی را ندارد. براحتی میتوان  بر آن جاروبرقی کشید.

با شستشوی مکرر با مواد شوینده ، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

چرا جنس شانل مناسب روفرشی نیست؟

اما در مقابل جنس مخمل شانل، پرز زیادی در سطح دارد. البته آن پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است و از نوع بافت تارپودی می باشد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود آن  مانند همه پارچه ها براحتی از هم جدا می شود و این پارچه برای روفرشی ضعیف است. ممکن است در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید جنس شانل را بدون بردن نام اصلی آن به شما پیشنهاد دهند. یا آن را به عنوان ترک اصل بفروشند.

شرکت تولیدی روفرشی کشدار کیاپوش

خرید روفرشی کشدار ترک

کاور فرش جدید کیاپوش در انواع مختلفی از طرح و نقش وجود دارند و دارای ابعاد مختلفی هستند که برای خرید کاور فرش حتما باید اندازه فرشی که روفرشی احتیاج دارد را بدانید تا بتوانید کاوری مناسب تهیه نمایید.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن، کلاسیک، طرح فرش، طرح سنگ، طرح کودک و سه بعدی، پتینه  و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما