صادرات کاور فرش کشدار کیاپوش ایرانی

صادرات کاور فرش کشدار کیاپوش ایرانی


امروزه انواع کاور فرش ها با طرح ها و مدل های مختلف در کارخانه ها تولید می‌ ‌شوند و در اختیار مشتریان قرار می‌ ‌گیرند. کاور فرش کشدار یکی از پرفروش ترین انواع این محصولات می ‌باشد که کاربرد های فراوانی نیز دارد. صادرات کاور فرش کشدار کیاپوش ایرانی توسط تولید کنندگان این محصولات به شهر ها و کشور های دیگر انجام می‌ شود. آن ها محصولات خود را صادر کرده و با قیمتی مناسب به فروش می ‌رسانند. شرکت تولیدی کیاپوش هم از لحاظ کشدوزی و هم از لحاظ نوع بافت و هم تثبیت طرح و رنگ و همینطور، نخ به کار رفته در تولید روفرشی پیشرفت بسیاری تجربه کرده است. به همین دلیل متقاضیان بسیاری دارد. این تولیدی با ابتکارات تیم خود روفرشی های کشدار بی نظیری را عرضه و صادر می کند.

روفرشی کشدار ایرانی

 

مشخصات کاور فرش کشدار اصل

در اینجا برای آشنایی بیشتر شما با انواع کاور فرش های کشدار موجود در بازار به توضیح مختصری درباره این محصولات می‌ ‌پردازیم و همچنین چند مورد از ویژگی ها و مشخصات کاور فرش کشدار اصل را برای شما بیان می‌ کنیم. همانطور که می‌ دانید امروزه از انواع کاور فرش ها برای تمیز نگه داشتن فرش ها و جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی آن ها استفاده می ‌شود.

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

کاور فرش ایرلنی

ویژگی های بهترین روفرشی کشدار

  1. یکی از مهم ترین مشخصات این کاور فرش ها جنس مقاوم این محصولات می‌ باشد. جنس پورش تولیدی کیاپوش باکیفیت ترین روفرشی کشدار است. این روفرشی دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
  2. از مشخصات دیگر این کاور فرش ها قابلیت شست و شوی آسان آن ها می باشد. این محصولات به دلیل جنس خوبی که دارند بعد از شست و شو نیز حالت اولیه خود را حفظ می کنند.

قیمت عمده انواع کاور فرش کشدار کیاپوش

قیمت عمده انواع کاور فرش کشدار کیاپوش

همانطور که می ‌دانید امروزه خرید و فروش انواع کاور فرش ها توسط مشتریان و تولید کنندگان این محصولات بسیار انجام می‌ ‌شود. قیمت عمده انواع کاور فرش کشدار کیاپوش در بازار به عوامل بسیاری بستگی دارد که از جمله آن ها می ‌توان به کیفیت بالای این نوع کاور فرش ها، مدل و طرح آن ها و همچنین تعداد خرید این محصولات اشاره کرد.

به این صورت که اگر مشتریان کاور فرش های مورد نیاز خود را به صورت عمده و مستقیما از تولید کنندگان خریداری نمایند قیمت آن بسیار به صرفه تر خواهد بود. عامل دیگر تاثیر گذار بر قیمت این نوع کاور فرش ها نحوه خرید این محصولات می‌ باشد. امروزه راه های خرید و فروش کاور فرش بسیار متنوع شده است. روش اینترنتی یکی از بهترین روش ها می ‌باشد که از لحاظ هزینه ای بسیار به صرفه تر از روش های دیگر است.

به همین دلیل تولیدی کیاپوش انواع کاور فرش های تولیدی خود را با اطلاعات کامل در رابطه با آن ها از جمله میزان کیفیت و قیمت کاور فرش، در سایت کیاپوش به مشتریان عرضه می‌ کنند. روش اینترنتی یکی از پر کاربرد ترین روش های خرید کاور فرش می ‌باشد. به این صورت که مشتریان به این سایت مراجعه می ‌کنند و انواع کاور فرش های مورد نیاز خود را با رنگ و طرح دلخواه سفارش می ‌دهند و با قیمتی ارزان تر خریداری می‌ کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما