عرضه انواع روفرشی آشپزخانه مدرن

عرضه انواع روفرشی آشپزخانه مدرن


شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه تولید روفرشی کشدار فعالیت دارد. این تولیدی انواع طرح روفرشی کشدار را از جمله طرح فرش، طرح گلدار، طرح پتینه، طرح کلاسیک، طرح طبیعت و … بر روفرشی چاپ می زند. در این بین تولید و عرضه انواع روفرشی آشپزخانه مدرن در این تولیدی صورت می گیرد. کافیست مشتریان طرح خود را از میان انواع انتخاب کنند و سفارش دهند. کیاپوش با بهره مندی از دستگاه های مجهز و بروز و کارشناسان خود در اسرع وقت سفارش آن ها را آماده می کند.

بررسی ویژگی های روفرشی آشپزخانه مدرن کیاپوش

روفرشی اشپزخانه کاوری است که وظیفه محافظت از فرش در برابر صدمات احتمالی همچون ریختن غذا و نوشیدنی را بر عهده دارد. فرش هایی با رنگ روشن در صورت الودگی به وضوح لکه را نشان میدهند و از ان جهت که امکان شست و شوی زود به زود و مداوم فرش ها برای بسیاری از کاربران وجود ندارد استفاده از روفرشی به لک نشدن فرش کمک شایانی میکند .

کشدار بودن بودن

روفرشی های کشدار موجود در بازار تنها یک دور دوزی ساده دارند، چراکه می خواهند بر هر فرشی (حتی غیر استاندارد) هم نصب شود. این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد. از جمله اینکه دایما نیاز به صاف کردن در طول روز را دارد. اما تولیدی کیاپوش دوخت جدیدی به کار می بندد که این مشکل حل شود. در این دوخت به جای کش در وسط روفرشی نوارهای قابل تنظیمی قرار می دهند که جابجایی روفرشی راکنترل می کنند.

کیفیت

 جنس پورشه یا مخمل ابریشم باکیفیت ترین پارچه ای است که کیاپوش برای تولید روفرشی مناسب می داند. این پارچه دارای بافت تاری حلقوی و از نوع سه نخ می باشد. به طوریکه اگر پارچه از قسمتی قیچی بخورد تارو پود آن از هم جدا نمی شود. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل است. مانند همان جنسی است که از ترکیه وارد می شود. حتی متراکم تر از آن بوده و دارای ضمانت 15 ساله، دارای رنگ ثابت و بدون آبرفت می باشد.  قابل حمل وسبک و به راحتی قابلیت جارو برقی کشیدن و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را نیز دارا می باشد.

مرجع خرید روفرشی آشپزخانه ارزان

خرید حضوری و عمده هر کالایی از تولیدی سبب می شود تا به دلیل حذف دست انواع واسطه گرها و سودجویان و دلالان قیمت این محصول در بازار مصرف به ثبات برسد و با قیمت ارزان تری نسبت به سایر رقبا به دست مصرف کننده برسد. لازم به ذکر است این امر به هیچ عنوان سبب عدم کیفیت محصول نمی شود و انواع روفرشی همواره با کیفیت بالا به دست مشتریان می رسد.

همچنین تولیدی کیاپوش برای آن دسته از مشتریانی که به دلایل مختلف همچون موقعیت جغرافیای یا سختی حمل و نقل امکان مراجعه حضوری را ندارند اقدام به ایجاد سایت های معتبر فروش آنلاین کرده است. در این صورت این مشتری ها نیزمی توانند محصولی با کیفیت را به صورت انلاین خریداری و درب منزل تحویل بگیرند.

بدین ترتیب مشتریان می توانند با استفاده از تماس با ما در سایت حاضر از راهنمایی مشاوران خبره و صبور این تولیدی بهره مند شوند. همچنین سایت فروش آنلاین کیاپوش امکان مشاهده انواع طرح روفرشی کیاپوش را برای مشتریان فراهم کرده است. پس از انتخاب طرح شما عزیزان می توانید طرح مورد نظر خود را برای روفرشی، روبالشتی، رو مبلی، رومیزی، روتختی و… سفارش دهید و دکوراسیون خود را ست کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما