فروش انواع کاور فرش طرحدار

برای تهیه انواع کاور فرش طرحدار در رنگ های مختلف می توانید سری به فروشگاه های فرش بزنید. کاور فرش که توجه بسیاری از بانوان را به خود جلب کرده است، امروزه جزو کالاهای پرفروش محسوب می شود. در بیشتر مراکز عرضه لوازم خانگی کوچک، کاورهای متنوع ارائه می شود. علاوه بر آن در فروشگاههای کالای خواب و مبلمان نیز یافت می شود. فروش کاور فرش در سایت ها و مراکز فروش مجازی هم صورت می گیرد. نمایندگی های برندهای خاص و معروف نیز به طور اختصاصی محصولات با ضمانت خود را به فروش می رسانند.

فروش انواع کاور فرش طرحدار

موارد استفاده از کاور فرش طرحدار

موارد استفاده از کاور فرش طرحدار فرش یکی از اجزا مهم و جدا نشدنی خانه های ایرانی است. فرش به نوعی اصالت و هویت خانه ها در کشور ماست. تمیز نگاه داشتن فرش گاهی بسیار دشوار بوده و شستشوی آن هزینه های بسیاری را به خانواده ها تحمیل می کند. خصوصا اگر فرش دارای رنگی روشن بوده و یا در خانه فرزندان کوچک دارید، بسیار دشوار است که بتوانید از آلودگی و لک شده فرش جلوگیری کنید. بهترین راه حل پوشاندن فرش با کاورهای مخصوص است که باعث تمیز ماندن فرش در طول مدت طولانی می شود.

کاور های طرحدار، کاملا همانند فرش بوده و می توان آنرا بخشی از دکوراسیون دانست. تنوع رنگ و طرح و نفش در کاور فرش به حدی زیاد است که می توانید با توجه به نوع دیزاین داخلی خانه خود یکی از آنها را انتخاب کنید و محدودیتی در آن وجود نخواهد داشت. پارچه هایی که کاور های فرش از آن تهیه می شود، کاملا نرم و مخملی است. راه رفتن بر روی آن حس فرش را القا می نماید.

این پارچه های مخملی کشی بوده و بر اثر رفت و امد بر روی فرش دچار چروک و به هم ریختگی نمی شود. قرار دادن آن بر روی فرش ساده بوده و همینطور خارج کردن آن و شستشوی کاور آسان است. جنس این پارچه ها به نوعی است که در برابر شستشو مقاوم بوده و به راحتی در ماشین های لباسشویی قابل شستشوست. همچنین در مواردی که بخواهید طرح فرش خود را تغییر دهید و امکان خرید فرش جدید وجود نداشته باشد بهترین انتخاب، استفاده از کاور فرش است.

قیمت کاور فرش طرحدار در بازار

قیمت کاور فرش طرحدار در بازار قیمت کاور فرش در بازار متغیر بوده و به موارد بسیاری وابسته است. بیشتر کاور های موجود در بازار وارداتی و محصول کشور ترکیه است. همانطور که می دانید محصولات وارداتی تحت تاثیر قیمت ارز قرار دارند. علاوه بر آن جنس کاور ها بسیار مهم است. برخی از انواع دارای قیمت بالاتری هستند. نوع طرح و رنگ بندی و همچنین سایز کاورها نیز در قیمت گذاری تاثیر دارند. خرید و فروش کاور طرحدار از طریق سایت های فروش مستقیم، ایمن ترین و معتبر ترین راه تجارت این محصول است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما