فروش انواع کاور فرش طرحدار

فروش انواع کاور فرش طرحدار


کاور فرش کشدار که توجه بسیاری از بانوان را به خود جلب کرده است، امروزه جزو کالاهای پرفروش محسوب می شود. شرکت تولیدی کیاپوش چندین سال است که فعالیت خود را جهت تولید و فروش انواع کاور فرش طرحدار کشدار آغاز کرده است. اگر در بازار به دنبال روفرشی کشدار باشید ممکن است باز هم روفرشی که خرید می کنید ایستایی خوبی بر روی فرش نداشته باشد. چراکه این روفرشی ها معمولا یک دور دوزی ساده دارند. اما تیم تولیدی کیاپوش دوختی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. برای تهیه انواع کاور فرش طرحدار در رنگ های مختلف می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فروش انواع کاور فرش طرحدار

مزایای کاور فرش طرحدار کیاپوش

موارد استفاده از کاور فرش طرحدار

فرش یکی از اجزا مهم و جدا نشدنی خانه های ایرانی است. فرش به نوعی اصالت و هویت خانه ها در کشور ماست. تمیز نگاه داشتن فرش گاهی بسیار دشوار بوده و شستشوی آن هزینه های بسیاری را به خانواده ها تحمیل می کند. خصوصا اگر فرش دارای رنگی روشن بوده و یا در خانه فرزندان کوچک دارید، بسیار دشوار است که بتوانید از آلودگی و لک شدن فرش جلوگیری کنید. بهترین راه حل پوشاندن فرش با کاورهای مخصوص است که باعث تمیز ماندن فرش در طول مدت طولانی می شود.

ویژگی های مخمل پورشه یا ابریشمی

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا بهتر است بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این پارچه در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید.

به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که توسط تیم کیاپوش انجام می شود، مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. قرار دادن آن بر روی فرش ساده بوده و همینطور خارج کردن آن و شستشوی کاور آسان است. جنس این پارچه ها به نوعی است که در برابر شستشو مقاوم بوده و به راحتی در ماشین های لباسشویی قابل شستشوست. همچنین در مواردی که بخواهید طرح فرش خود را تغییر دهید و امکان خرید فرش جدید وجود نداشته باشد بهترین انتخاب، استفاده از کاور فرش است.

مراقب باشید جنس شانل نخرید!

شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل اصلا به میان نیاید و فقط نام دیگر آن را مطرح و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

قیمت کاور فرش کشدار کیاپوش

قیمت کاور فرش طرحدار در بازار

قیمت کاور فرش در بازار به عوامل زیادی بستگی دارد. برای مثال جنس کاور ها بسیار مهم است. نوع طرح و رنگ بندی و همچنین سایز کاورها نیز در قیمت گذاری تاثیر دارند. اما تولیدی کیاپوش تنها دو عامل ابعاد و جنس روفرشی را بر قیمت روفرشی دخالت می دهد. در تولیدی کیاپوش  قیمت پارچه ای که دارای هزار رنگ باشد و جنس و سایز آن با پارچه ای تک رنگ یکسان باشد، تفاوتی ندارد.

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.
علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی طرحدار، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن، کلاسیک، طرح فرش، طرح سنگ، آشپزخانه، پتینه و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما