فروش روفرشی کشدار ضد آب

فروش روفرشی کشدار ضد آب


شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه تولید روفرشی کشدار و همچنین ضد آب فعالیت دارد. تولید و فروش روفرشی کشدار ضد آب در این تولیدی در صورت سفارش مشتری انجام می گیرد. روفرشی کشدار را هم برای محافظت از فرش های گران قیمت روی آن پهن می کنند و هم برای تنوع و عوض کردن دکوراسیون منزل. قیمت روفرشی ضد آب بستگی به سایز و نوع الیافی که در بافت روفرشی استفاده می شود، دارد.

ضد آب شدن پارچه روشهای مختلفی دارد: چیزی که در حال حاضر در سطح بازار ایران مرسوم است، نانو می باشد. نانو موادی است که روی سطح پارچه بشکل اسپری پاشیده می‌شود و تحت فرایندی پارچه نانو شده و دیگر آب به داخل پارچه نفوذ نمی کند. البته تا زمانیکه پارچه شستشو نشود این قابلیت وجود دارد، ولی با هر بار شستشو این قابلیت ضعیف می شود.

روفرشی کشدار ضد آب

 

انواع جنس روفرشی کشدار ضد آب کیاپوش

انواع روفرشی کشدار ضد آب

روفرشی های ضد آب بهترین انتخاب برای خانواده های پرجمعیت است. انواع جنس روفرشی کشدار کیاپوش شامل روفرشی مخمل ابریشم یا پورشه، و روفرشی مخمل شانل است. روفرشی کشدار از فرش و ریشه ها محافظت و مانع کثیف شدن مانع تابیدن نور خورشید به فرش ها می شود.

جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت سه نخ گرد بافت (تاری حلقوی) می باشد. این پارچه حتی اگر از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همانند جنسی است که از ترکیه  وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با کار دهی بالای ۱۵ سال با ضمانت بدون آبرفت، دارای رنگ ثابت، براحتی قابل جاروبرقی کشیدن، قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی می باشد.

۲.-مخمل شانل
پرز زیادی در سطح دارد. البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. به علت خاصیت پرزدهی با هر بار شستشو نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ هست و از نوع بافت تارپودی اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود براحتی از هم جدا می شود مثل همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

انواع جنس روفرشی کشدار ضد آب کیاپوش

خرید فوق العاده روفرشی کشدار

امروزه خرید اینترنتی نیاز افراد را رفع کرده است که می توان با مراجعه به سایت های فروش محصول را خریداری کرد. از مزایای خرید اینترنتی این است که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه افراد می شود. چون می توانند با مراجعه به سایت های معتبر این محصول را خریداری استفاده کنند.

روفرشی ضد آب بهترین انتخاب برای خانواده های پر جمعیت است. علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی کشدار ضد آب، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند یا کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما