فروش مستقیم روفرشی سه بعدی

فروش مستقیم روفرشی سه بعدی


هر فرش بعد از مدتی  رنگ و روی اصلی خود را از دست می دهد. ممکن است هر خانم با وجود فرش هایی که دارد، بخواهد تغییر دکوراسیون دهد. این کار هزینه ی زیادی در بر دارد و شاید نتواند از پس هزینه های آن بر آید. امروزه روفرشی سه بعدی که در واقع یک نوع محافظ برای فرش است؛ تولید و به طور مستقیم به فروش می رسد. این روفرشی دارای رنگ بندی و سایز بندی های متنوع و زیبایی است. شما مشتریان عزیز و گرامی می توانید از طریق قسمت تماس با ما در سایت ثبت سفارش کرده و طرح مورد نظر خود را خریداری نمایید. فروش مستقیم رو فرشی سه بعدی هم از طریق سایت و هم از طریق تولید کنندگان آن ها صورت می گیرد.

روفرشی کشدار

 

سایزهای مختلف روفرشی سه بعدی

همانطور که میدانید فرش ها سایزهای گوناگونی دارند که بسته به اندازه ی آنها در پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، راهرو و غیره استفاده می شوند. همچنین خانه های آپارتمانی امکان شستشوی فرش ها به طور مداوم و یا هنگام کثیف شدن را ندارند. پس برای ایجاد فضای جدید در منزل، شما می توانید با استفاده از روفرشی سه بعدی که طرح های فوق العاده جذابی دارد، فضای جدیدی در خانه بوجود آورید.

  • روفرشی در واقع یک نوع کاور ضخیم برای محافظت از فرش بوده که قابل شستشو می باشد. چراکه روفرشی تقریبا یک سوم هزینه ی فرش بوده و کاملا به صرفه است. مخصوصا برای عید باستانی نوروز که همه در حال تکاپو تمیز کاری هستند پیشنهاد می گردد برای آن که فضای منازل خود را تغییر دهید از روفرشی کمک بگیرید تا جلوه ی خانه هایتان چند برابر گردد.
  • سایز روفرشی سه بعدی از ۳ متری الی ۱۲ متری و … وجود دارد، تا خانم های خوش سلیقه بتوانند مطابق سایز فرش خود، آن را سفارش داده و مورد استفاده قرار دهند. این گونه سایز و طرح برای تمام فضای خانه قابل استفاده است حتی برای اتاق خواب کودک و نوجوان گزینه ی مناسب و عالی می تواند باشد. همچنین شستن و خشک شدن آن  کاملا ساده و راحت است.

روفرشی سه بعدی

سفارش بهترین روفرشی سه بعدی

فروشندگان فروش روفرشی سه بعدی این امکان ویژه و عالی را برایتان مهیا کرده اند تا بتوانید به صورت آنلاین و بدون دغدغه و مراجعه حضوری در خانه طرح و سایز خود را انتخاب نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که برای سفارش روفرشی سه بعدی خود، آن را در انواع سایز ها خریداری کنید تا یک انتخاب و خرید رضایت بخش را تجربه کنید.

پیشنهاد می گردد برای ایجاد تغییر در فضای خانه هایتان از این محصول پرکاربرد استفاده کنید. تا هم از کثیفی فرش هایتان جلوگیری کنید و هم فضای جدیدی را بدون پرداخت هزینه های گزاف خلق کنید. چراکه طرح های سه بعدی بسیار متنوع و شیک هستند. لینک زیر مربوط به فروش استثنایی کاور فرش نانو در ایران است:

https://rofarshitork.com/فروش-استثنایی-کاور-فرش-نانو-در-ایران

 

فروش مستقیم روفرشی سه بعدی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما