فروش کاور فرش ۴ متری اتاق خواب

فروش کاور فرش ۴ متری اتاق خواب


برای خرید کاور فرش ۴ متری، بهتر است که شما همیشه به یک سری نکات خاص و ویژه توجه داشته باشید تا خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این نکات مربوط به قیمت، نحوه خرید و بهترین راه موجود برای تهیه این محصولات می باشد. از همین رو، اگر شما هم قصد خرید دارید، همیشه باید به دنبال خرید از بهترین باشید. فروش کاور فرش ۴ متری اتاق خواب از طریق همین سایت توسط شرکت تولیدی کیاپوش انجام می شود. این شرکت مجهز به دستگاه های بروز جهت تولیدی روفرشی می باشد. از جمله دستگاه تثبیت رنگ که به وسیله آن رنگ و طرح چاپ شده بر کاور فرش ثابت می ماند.

انواع کاور فرش کشدار سه بعدی

انواع کاور فرش کشدار سه بعدی

 

انواع کاور فرش 4 متری در دسته ها و مدل های مختلف در بازار کشور ما عرضه می شوند، منتها روفرشی های کشدار موجود در بازار تنها یک دور دوزی ساده دارند. اما تولیدی کیاپوش (حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود.

جالب است بدانید که تولیدی کیاپوش نوعی دوخت به کار میبرد که در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد. کاور های فرش کشدار 4 متری کیاپوش، می توانند به خوبی از فرش شما در موقعیت های مختلف محافظت نمایند.

شما باید به این نکته خاص و مهم هم توجه داشته باشید که برخی از مدل ها و ساختار های این محصولات، فقط برای یک نوع خاص از فرش ها مورد استفاده قرار می گیرند. به همین علت، شما باید به دنبال خرید باکیفیت ترین مدل های موجود باشید. روفرشی های کشدار سه بعدی کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

درواقع روفرشی کشدار جنس پورشه باکیفیت ترین نوع این محصول میباشد که تولیدی انحصاری و ابتکاری کیاپوش می باشد. اما جنس شانل که با اسامی گوناگونی در بازار موجود است کیفیت چندانی ندارد.

روفرشی سه بعدی

خرید فوق العاده کاور فرش ۴ متری

امروزه مدل ها و ساختار های مختلف کاور فرش 4 متری محبوبیت خیلی زیادی در میان مردم کشور ما به دست آورده است . به طوری که در هر شهر موجود در کشور ما چندین مرکز عرضه در زمینه فروش مدل های مختلف کاور فرش 4 متری فعالیت می کنند. اما، اگر شما هم قصد خرید دارید، تحت هیچ شرایطی نباید از هر مغازه ای که پیدا کردید خرید خود را ثبت کنید! چرا که برخی از این مراکز محصولاتشان را با قیمتی بالا تر از حد معمول به فروش می رسانند. حتی ممکن است کیفیت اجناس آن ها مناسب نباشد. شاید به اسم جنس ترک، جنس شانل تحویل مشتری دهند!

از همین رو، توصیه ما به شما خرید و استفاده از مراکز عرضه اینترنتی همچون وب سایت ما است.  چنانچه می خواهید خرید مطمعنی داشته باشید و جنس خوبی را تحویل بگیرید، از کیاپوش کاور فرشرا به قیمت عمده و بدون واسطه خریداری کنید. امکان خرید و ثبت سفارش از تولیدی کیاپوش با چند کلیک ساده و معمولی هم وجود دارد. شما می توانید کاور فرش 4 متری خریداری شده را طی مدت زمان کوتاهی درب منزل خودتان دریافت نمایید. وب سایت ما یکی از قدیمی ترین مراکزی است که در زمینه فروش کاور 4 متری فعالیت می کند.

وبسایت اینترنتی خرید از کیاپوش: kiaposh.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما